Alltid hyggelig med nye folk :-). Tidspunkt og plass finner du i trådtittel :-). Priser finner du her http://www.sandvikcamping.com/. De fleste som vet de skal, har bestilt enten hytte eller teltplass. Du kan avbestille inntil dagen før om jeg ikke husker feil. Minner om at dette ikke er et organisert "treff" der noen har ansvar for fellesturer, mat og arrangementer. Alle ordner seg sjøl eller gjør avtaler seg i mellom. Vil du ha kjøreselskap oppover så legg ut en føler her når det nærmer seg.JRN skrev: 31 jul 2020, 04:08Hei, er på hytta i Nore & Uvdal før og etter men gir mersmak å bli kjent med likesinnede på forskjellige MC`er. Kunne tenkt meg å dukke opp og så vidt jeg tror er det ikke lange vippen fra Øygardsgrend (bedre kjent i Nore & Uvdal kommune) Er været tålig (har jo vanntett tøy, nesten!) satser jeg på å kjøre og treffe folk, og kanskje tømme ei øl?
Hva med telt, sovepose? Feste på sykkelen og ha med selv eller? Campingplass dette? Hva er prisen, bare greit å vite, så jeg har bensin nok til returen, kjedelig å henge etter og lage MC lyder!! Og Greit om du sier fra angående dato, til og fra, og navnet på treffstedet! Mvh. JRN
![]()
Og all info om treffet finner du her: viewtopic.php?f=15&t=13720. Bare 29 sider!niko skrev: 31 jul 2020, 09:29Alltid hyggelig med nye folk :-). Tidspunkt og plass finner du i trådtittel :-). Priser finner du her http://www.sandvikcamping.com/. De fleste som vet de skal, har bestilt enten hytte eller teltplass. Du kan avbestille inntil dagen før om jeg ikke husker feil. Minner om at dette ikke er et organisert "treff" der noen har ansvar for fellesturer, mat og arrangementer. Alle ordner seg sjøl eller gjør avtaler seg i mellom. Vil du ha kjøreselskap oppover så legg ut en føler her når det nærmer seg.JRN skrev: 31 jul 2020, 04:08Hei, er på hytta i Nore & Uvdal før og etter men gir mersmak å bli kjent med likesinnede på forskjellige MC`er. Kunne tenkt meg å dukke opp og så vidt jeg tror er det ikke lange vippen fra Øygardsgrend (bedre kjent i Nore & Uvdal kommune) Er været tålig (har jo vanntett tøy, nesten!) satser jeg på å kjøre og treffe folk, og kanskje tømme ei øl?
Hva med telt, sovepose? Feste på sykkelen og ha med selv eller? Campingplass dette? Hva er prisen, bare greit å vite, så jeg har bensin nok til returen, kjedelig å henge etter og lage MC lyder!! Og Greit om du sier fra angående dato, til og fra, og navnet på treffstedet! Mvh. JRN
![]()
![]()
SyndJompa skrev: 04 aug 2020, 20:22 Måtte endre svar fra ja til nei pga andre ting jeg har lovt å være med på, og som måtte utsettes ei uke.![]()
Treff blir det .... hvor mange som kommer finner vi ut av på fredags kvelden - sjøl satser jeg på å slå op telt torsdag.Sattphalat skrev: 05 aug 2020, 09:31 Håper det ikke går sånn med dette forumtreffet.
Teltplass er bestilt, og så lenge campingen er oppe så er det ingen endring i planene mine. Med eller uten treff.