Takk på forhånd :)
24-års grense hos Senior MC stemmer ikke.Tomha1 skrev: 28 jul 2020, 23:28 Hei, er egentlig på utkikk etter plasser man kan kjøre på bane med lett-mc. Vet at Senior Mc holder noe greier men der er det 24 års grense. Er glad i svinger så gjerne noen med litt krappe svinger mtp. at jeg ikke kan kjøre 200kmt gjennom svingene grunnet 15hk![]()
For øvrig godt å se flere baneinteresserte :)
Ungdom mellom 18 og 24 år
Ungdom mellom 18 og 24 år betaler medlemspris på våre arrangement da de ikke kan bli medlemmer av Senior MC Norge.
Priser
NB! Det selges ikke årskort til modul 5 - 7 på Rudskogen.
Førerutviklings kurset modul 1 - 4 (en mandag Gardermoen og en torsdag Rudskogen):
Medlemmer av Senior MC Norge kr 600,-
Øvrige kr 1000,-
Ungdom 16 - 18 år GRATIS
Modul 5 - 7 på Rudskogen (torsdager)
Medlemmer av Senior MC Norge kr 525,-
Øvrige kr 675,-
Ungdom 18 - 24 år medlems pris
Ungdom 16 - 18 år med A1 GRATIS
Ser ut til å være en super bane, jeg sjekker litt til med Senior Mc mtp at Kongsberg er litt langt unna. Takk for tipset :)pingvin skrev: 29 jul 2020, 01:01 Motardtrening på Gokart-banen på Kongsberg er (kanskje) en mulighet. Veldig fin bane med både (vel, mest) hårnåler og litt mer åpen del. Var trening på mandager og de hadde åpning for skiltgruppe tidligere i hvert fall, altså at kjører med registrert MC og førerkort etter veitrafikkloven. Disse kjørte da i eget pass da ikke kan blande med de som kjører på lisens (andre regler, forsikring...).
Om av interesse kan jeg sjekke mer om de fremdeles holder på men tror da det. Skikkelig fin bane og kan du kjøre fort der fikser du det meste![]()
![]()
Da har jeg misforstått :).Snikendeugle skrev: 29 jul 2020, 09:4124-års grense hos Senior MC stemmer ikke.Tomha1 skrev: 28 jul 2020, 23:28 Hei, er egentlig på utkikk etter plasser man kan kjøre på bane med lett-mc. Vet at Senior Mc holder noe greier men der er det 24 års grense. Er glad i svinger så gjerne noen med litt krappe svinger mtp. at jeg ikke kan kjøre 200kmt gjennom svingene grunnet 15hk![]()
Du kan ikke bli medlem, men betaler dermed også bare medlemspris for å være med.
https://seniormc.no/index.php?option=co ... Itemid=261
For øvrig godt å se flere baneinteresserte :)
Ungdom mellom 18 og 24 år
Ungdom mellom 18 og 24 år betaler medlemspris på våre arrangement da de ikke kan bli medlemmer av Senior MC Norge.
Priser
NB! Det selges ikke årskort til modul 5 - 7 på Rudskogen.
Førerutviklings kurset modul 1 - 4 (en mandag Gardermoen og en torsdag Rudskogen):
Medlemmer av Senior MC Norge kr 600,-
Øvrige kr 1000,-
Ungdom 16 - 18 år GRATIS
Modul 5 - 7 på Rudskogen (torsdager)
Medlemmer av Senior MC Norge kr 525,-
Øvrige kr 675,-
Ungdom 18 - 24 år medlems pris
Ungdom 16 - 18 år med A1 GRATIS
Jeg kan i hvert fall fint anbefale førerutviklingskursene til Senior MC.
Riktig, har ikke måleutstyr men tror du mobilen funker bra nok? Filmer vel en meter unna skrått 45°?jongsanim skrev: 04 aug 2020, 07:07 Må nok bestille på https://smcn.no/produkt/gardermoen-24-0 ... modul-1-3/
Husk å velge "ungdom" eller "ungdom 18-24" for riktig pris.
Ser ut til at det kun er en gang igjen i år med modul 1-3 på gardemoen som er obligatorisk før man kan dra på rudskogen for modul 4-7.
De har aldri spurt meg om papirer på eksos, men den skal på rudskogen ligge under 100db i depot.