Ser ganske så solid ut.
Men... litt liten, kanskje

Ser ganske så solid ut.
Høres fornuftig utdypen skrev: 06 aug 2020, 22:10 Den er på 38 liter og hjelmen går oppi hvis det er behov for det. Den sammen med Bumot koffertene og en SW-Motech Drybag over sete må holde, trenger jeg mere går det i høyden![]()
Situasjonen her hjemme om dagen er at jeg skal i bisettelse til en onkel førstkommende onsdag.dypen skrev: 06 aug 2020, 22:39 Blir gjerne med på en dagstur, kan kanskje ta fri fra jobben også for å få til det hvis det passer bedre :) Hadde veldig lyst på forumtreff turen men den kolliderer med familie arrangement.
Herlig sykkel, hadde også en 98 mod som min første sykkel. Tar meg selv av og til i å savne den. Nostalgi.Kjellrf skrev:Var for ett par uker siden, men da kjøpte jeg meg en ZZR600 fra 1998
Hadde ny ZZR600 i 97, så visste hva jeg gikk til.
Nytt kjede og drev kom forrige dagen.
Tar meg i hvor godt jeg trives på den, ja. Perfekt sportstourer for mitt behov nå, og blir nok litt øvelseskjøring med sønnen min etterhvert.45316 skrev: 08 aug 2020, 11:06Herlig sykkel, hadde også en 98 mod som min første sykkel. Tar meg selv av og til i å savne den. Nostalgi.Kjellrf skrev:Var for ett par uker siden, men da kjøpte jeg meg en ZZR600 fra 1998
Hadde ny ZZR600 i 97, så visste hva jeg gikk til.
Nytt kjede og drev kom forrige dagen.
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Kan oppdatere og si at Xl moto ordnet opp :) fikk rabatter og jeg er fornøyd :)KevinmsR6 skrev: 09 aug 2020, 14:56 Kjøpte service pakke til min 2008 R1 da xl moto hadde 53% avslag på olje og filter, til min store skuffelse forsvant rabatten etter bestilling og har nå betalt full prishar sendt de en Mail vedrørende dette så får se hva de svarer til uken
♂️