Fikk en god pris på Michelin Pilot Road 4 GT hos den lokale dekkpusheren, så da får vi prøve ut det i år.
Blir spennende å prøvekjøre i morgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nei, det er et mysterium. Men den har vært bra lenge nå....Esveen skrev: 22 jul 2020, 20:18 Såpass ja. Da hadde jeg også blitt litt sur. Fant du ut nå mer om fuskingen på sykkelen?
BMW bruker ikke rene shims på disse 16Ventilerne sine. Er hele bøtta som skiftes ut og ikke bare en skive.45316 skrev: 22 jul 2020, 20:43 Hvilken type shims er det? Diameter? Har 2.75 mm i 10 mm diameter liggende.
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Erik_B70 skrev: 12 aug 2020, 11:30 Som tidligere nevnt har jeg i periode slitt med fusking på sykkelen. Har kommet og gått litt, men i det siste har det forverret seg .
Har tidligere mistenkt pluggene, men disse er nå byttet , uten noe merkbar forskjell.
Da jeg skulle starte opp i går ettermiddag, ville den ikke mer. Dvs. sykkelen starter , humper og går på ustabil dårlig tomgang i 5-10 sekunder før den dør. Symptomene minner mye om å starte en gammel forgassersykkel med bensinkranen stengt![]()
Tåler overhode ikke gass, da dauer den momentant.
Jeg mistenker bensinpumpe, eller evt. filter men er usikker. Jeg hører at pumpen starter et lite øyeblikk når tenningen slåes på, så det er i alle fall liv i den. Burde fått målt bensintrykket, Vet ikke hvordan dette er plassert på gamle BMW'er, men det sitter sikkert integret med pumpa i tanken.
cannon skrev: 12 aug 2020, 14:58Beklager rotet her :-)Erik_B70 skrev: 12 aug 2020, 11:30 Som tidligere nevnt har jeg i periode slitt med fusking på sykkelen. Har kommet og gått litt, men i det siste har det forverret seg .
Har tidligere mistenkt pluggene, men disse er nå byttet , uten noe merkbar forskjell.
Da jeg skulle starte opp i går ettermiddag, ville den ikke mer. Dvs. sykkelen starter , humper og går på ustabil dårlig tomgang i 5-10 sekunder før den dør. Symptomene minner mye om å starte en gammel forgassersykkel med bensinkranen stengt![]()
Tåler overhode ikke gass, da dauer den momentant.
Jeg mistenker bensinpumpe, eller evt. filter men er usikker. Jeg hører at pumpen starter et lite øyeblikk når tenningen slåes på, så det er i alle fall liv i den. Burde fått målt bensintrykket, Vet ikke hvordan dette er plassert på gamle BMW'er, men det sitter sikkert integret med pumpa i tanken.
Vet ikke hvordan dette er plassert på gamle BMW'er, men det sitter sikkert integret med pumpa i tanken. Hvis pumpe høres ok ut så er det lurt å rense/bytte bensinfilter i tanken.
https://www.motorcycleid.com/quantum-fu ... =112024976