BMW gutta, se her!
BMW gutta, se her!
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: BMW gutta, se her!
Stilig!
Men er ikke prisen i stiveste laget...

Men hva vet vel jeg...


For...
Jeg er ingen bimmerboy...

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: BMW gutta, se her!
Tja, kommer vell moms + reg på denne? Ligger en rød/gul ute på finn.no til 90.000kr. Ser de fleste i god stand trekker opp mot 10.000€ på mobile.de.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- FredrikE24
- Innlegg: 5011
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: BMW gutta, se her!
Er for mye til at jeg har stor interesse. Del det på to så kan jeg la meg friste slik ting er nå 
Er en rød/gul en jeg ønsker meg. Da må jeg prute kraftig på den som ligger på Finn.

Er en rød/gul en jeg ønsker meg. Da må jeg prute kraftig på den som ligger på Finn.
Re: BMW gutta, se her!
Det er lov å prøve seg, han blir nok ikke nedringt. En entusiast som deg tar en god og hyggelig prat, ref tilsvarende annonser og Vipps så er du tilgodesettFredrikE24 skrev: 20 aug 2020, 20:46 Er for mye til at jeg har stor interesse. Del det på to så kan jeg la meg friste slik ting er nå
Er en rød/gul en jeg ønsker meg. Da må jeg prute kraftig på den som ligger på Finn.

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Kimshans
- Innlegg: 60
- Registrert: 27 sep 2012, 23:26
- Motorsykkelen din: BMW R1200R 2012 mod.
- Bosted: Porsgrunn
Re: BMW gutta, se her!
Gikk inn her for beregning:
https://www.skatteetaten.no/person/avgi ... e/regn-ut/
Med forbehold om googlefeil, valgte da beregning basert på:
CC: 987
Dato: 01.06.1989
HK: 95
Ukjent CO2
Fikk da:
Tabellen viser hvordan avgiftene regnes ut.
Vrakpantavgift + 500,00
Engangsavgift + 0,00
Total i avgifter = 500,00
Innkjøpspris + 59 000,00
Merverdiavgift
+ 14 750,00
Totalpris med avgifter og mva = 74 250,00
https://www.skatteetaten.no/person/avgi ... e/regn-ut/
Med forbehold om googlefeil, valgte da beregning basert på:
CC: 987
Dato: 01.06.1989
HK: 95
Ukjent CO2
Fikk da:
Tabellen viser hvordan avgiftene regnes ut.
Vrakpantavgift + 500,00
Engangsavgift + 0,00
Total i avgifter = 500,00
Innkjøpspris + 59 000,00
Merverdiavgift
+ 14 750,00
Totalpris med avgifter og mva = 74 250,00
- FredrikE24
- Innlegg: 5011
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: BMW gutta, se her!
Vi får se! Jeg vurderer sterkt å prøve å legge K1200RSen for salg til neste vår. Jeg har litt lyst til å kjøpe K1300S ettersom prisene har blitt langt bedre siste året. Ingen hast forøvrig, men lov å se hva slags napp man får. Jeg må prøvekjøre K1 en stund før jeg kan si om det kunne vært noe å ha som eneste sykkel. Mekanikken kan jeg, og veteran er ikke å forakte. Jeg har imidlertid funnet ut at jeg har mer enn nok med å ha to sykler å ta meg av. Er litt i overkant til tider faktisk!
I studietiden reparerte jeg høyttalere av et bestemt merke. Ble etterhvert godt kjent blant fansen av disse typen høyttalere og fikk tilsendt høyttalerelementer fra hele landet for reparasjon og kjøpte defekte høyttalere nesten gratis og solgte med god fortjeneste etter noen reparasjoner. Dette finansierte faktisk K1200RSen da jeg kjøpte den som ferdigstudert i 2016. Poenget er at jeg på et tidspunkt hadde 11 par digre amerikanske høyttalere i stua. Det eneste jeg gjorde var å gå rundt og flytte på de. Litt sånn føltes det med tre motorsykler også. Alle skal kjøres og vedlikeholdes. Blir en hel fritidsjobb da jeg ikke tar lett på å holde det istand.
Er uforskammet fornøyd med K1200RSen, så bare tull å kvitte seg med egentlig. Men savner mer power, noe jeg har gjort en stund.
Jeg er jo 29 år og fortsatt ungkar, med typiske utgifter en 29 åring med egen bolig har. Så må prioritere hardt til tider, hvor fornøyeligheter skal cashes ut og ikke belånes. Et prosjekt derimot kam jeg fint ta. Det er jo en interesse å skru litt også.
I studietiden reparerte jeg høyttalere av et bestemt merke. Ble etterhvert godt kjent blant fansen av disse typen høyttalere og fikk tilsendt høyttalerelementer fra hele landet for reparasjon og kjøpte defekte høyttalere nesten gratis og solgte med god fortjeneste etter noen reparasjoner. Dette finansierte faktisk K1200RSen da jeg kjøpte den som ferdigstudert i 2016. Poenget er at jeg på et tidspunkt hadde 11 par digre amerikanske høyttalere i stua. Det eneste jeg gjorde var å gå rundt og flytte på de. Litt sånn føltes det med tre motorsykler også. Alle skal kjøres og vedlikeholdes. Blir en hel fritidsjobb da jeg ikke tar lett på å holde det istand.
Er uforskammet fornøyd med K1200RSen, så bare tull å kvitte seg med egentlig. Men savner mer power, noe jeg har gjort en stund.
Jeg er jo 29 år og fortsatt ungkar, med typiske utgifter en 29 åring med egen bolig har. Så må prioritere hardt til tider, hvor fornøyeligheter skal cashes ut og ikke belånes. Et prosjekt derimot kam jeg fint ta. Det er jo en interesse å skru litt også.
Re: BMW gutta, se her!
Fremdeles interessert i en K1300S?FredrikE24 skrev: 20 aug 2020, 22:01 Vi får se! Jeg vurderer sterkt å prøve å legge K1200RSen for salg til neste vår. Jeg har litt lyst til å kjøpe K1300S ettersom prisene har blitt langt bedre siste året. Ingen hast forøvrig, men lov å se hva slags napp man får. Jeg må prøvekjøre K1 en stund før jeg kan si om det kunne vært noe å ha som eneste sykkel. Mekanikken kan jeg, og veteran er ikke å forakte. Jeg har imidlertid funnet ut at jeg har mer enn nok med å ha to sykler å ta meg av. Er litt i overkant til tider faktisk!
I studietiden reparerte jeg høyttalere av et bestemt merke. Ble etterhvert godt kjent blant fansen av disse typen høyttalere og fikk tilsendt høyttalerelementer fra hele landet for reparasjon og kjøpte defekte høyttalere nesten gratis og solgte med god fortjeneste etter noen reparasjoner. Dette finansierte faktisk K1200RSen da jeg kjøpte den som ferdigstudert i 2016. Poenget er at jeg på et tidspunkt hadde 11 par digre amerikanske høyttalere i stua. Det eneste jeg gjorde var å gå rundt og flytte på de. Litt sånn føltes det med tre motorsykler også. Alle skal kjøres og vedlikeholdes. Blir en hel fritidsjobb da jeg ikke tar lett på å holde det istand.
Er uforskammet fornøyd med K1200RSen, så bare tull å kvitte seg med egentlig. Men savner mer power, noe jeg har gjort en stund.
Jeg er jo 29 år og fortsatt ungkar, med typiske utgifter en 29 åring med egen bolig har. Så må prioritere hardt til tider, hvor fornøyeligheter skal cashes ut og ikke belånes. Et prosjekt derimot kam jeg fint ta. Det er jo en interesse å skru litt også.

BMW K1300S 2015
Ducati 1198S 2009
BMW K1300S 2012
Suzuki GSX 750F 1990
Ducati 1198S 2009
BMW K1300S 2012
Suzuki GSX 750F 1990
- FredrikE24
- Innlegg: 5011
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: BMW gutta, se her!
Tja, kommer da helt ann på utgave og pris selvfølgelig
BMW Motorsport utgave, 30th Anniversary eller HP er selvfølgelig å foretrekke.
