Globe skrev:Se her ja.....vakkert GV........vakkert!!!
Med våren så følger også denne "vakre" krabaten:

Forsiktig er nøkkelordet - helt klart! Men som godt voksen tar du vel ikke helt av på første turen...Godtvoksen skrev:Om 3-4 timer så er min MC på veien mellom Lyngdal - Kvinesdal...![]()
Godtvoksen er nå klart for en forsiktig sesongstart - her er det 16 varmegrader i sola i dag...
Se her, ja!
FANTASTISK :=D> :=D>
Alternativ 1: Hjelm med solvisir!!Godtvoksen skrev:Det var en herlig og spennende start. Og kjøre med briller som i sola blir mørke solbriller var ikke lett når jeg kom inn i en tunnel. Da så jeg nesten ingen ting, og det føltes svært skummelt. Må vist få meg briller som ikke skifter til solbriller...
En sånn en f.eks. ?evike skrev:Alternativ 1: Hjelm med solvisir!!Godtvoksen skrev:Det var en herlig og spennende start. Og kjøre med briller som i sola blir mørke solbriller var ikke lett når jeg kom inn i en tunnel. Da så jeg nesten ingen ting, og det føltes svært skummelt. Må vist få meg briller som ikke skifter til solbriller...
evike skrev:Alternativ 1: Hjelm med solvisir!!Godtvoksen skrev:Det var en herlig og spennende start. Og kjøre med briller som i sola blir mørke solbriller var ikke lett når jeg kom inn i en tunnel. Da så jeg nesten ingen ting, og det føltes svært skummelt. Må vist få meg briller som ikke skifter til solbriller...
Og med en slik hjelm så får jeg ikke lys på brillene som gjør at de blir mørke i sollys?evike skrev:Alternativ 1: Hjelm med solvisir!!Godtvoksen skrev:Det var en herlig og spennende start. Og kjøre med briller som i sola blir mørke solbriller var ikke lett når jeg kom inn i en tunnel. Da så jeg nesten ingen ting, og det føltes svært skummelt. Må vist få meg briller som ikke skifter til solbriller...
Solvisir erstatter bare solbriller, så brillene dine blir nok mørke også med solvisir. Du bør nok skaffe deg briller med permanent klart glass dersom du vil unngå veldig mørke tuneller. Forørig kjører jeg med Schuberth S1, og solvisiret funker utmerket, spesielt inn og ut av tuneller.Godtvoksen skrev:Og med en slik hjelm så får jeg ikke lys på brillene som gjør at de blir mørke i sollys?evike skrev:Alternativ 1: Hjelm med solvisir!!Godtvoksen skrev:Det var en herlig og spennende start. Og kjøre med briller som i sola blir mørke solbriller var ikke lett når jeg kom inn i en tunnel. Da så jeg nesten ingen ting, og det føltes svært skummelt. Må vist få meg briller som ikke skifter til solbriller...