AJ - trivelig tur hjem sammen med deg haakeik og Solo-raider, til tider frisk kjøring

"Frisk" kjøringTore L skrev: 23 aug 2020, 19:58 AJ - trivelig tur hjem sammen med deg haakeik og Solo-raider, til tider frisk kjøring![]()
Det skal vi nok greie å få til.oivindg skrev: 23 aug 2020, 20:06 Hadde det vært en idé å liste opp hvem som møtte frem før tråden stenges? Moro å vite for oss som ikke kunne komme.
Ja, det hadde vært hyggelig å hatt deg med. Men det var på Dovretreffet i 2018 du deltok.FredrikE24 skrev: 23 aug 2020, 20:26 Synd jeg ikke fikk dratt på Fredag.
Jeg synes jo Gullvåg-treffet jeg deltok på var veldig samlende og hyggelig. Håper jo at dette ikke var noe dårligere.
Treffet på Dovreskogen, tror jeg du mener...FredrikE24 skrev: 23 aug 2020, 20:26 Synd jeg ikke fikk dratt på Fredag.
Jeg synes jo Gullvåg-treffet jeg deltok på var veldig samlende og hyggelig. Håper jo at dette ikke var noe dårligere.
Denne tråden stenges ikke. Vi bør kanskje endre trådtittel på den nå som treffet er over.oivindg skrev: 23 aug 2020, 20:06 Hadde det vært en idé å liste opp hvem som møtte frem før tråden stenges? Moro å vite for oss som ikke kunne komme.
Der kan du se! Hodet er ikke helt på rett plass idagkjellv skrev: 23 aug 2020, 20:28Ja, det hadde vært hyggelig å hatt deg med. Men det var på Dovretreffet i 2018 du deltok.FredrikE24 skrev: 23 aug 2020, 20:26 Synd jeg ikke fikk dratt på Fredag.
Men du sier ta på regndress når du har Goretex dress. Hvorfor gjør man det? Pga varme?kjellv skrev: 23 aug 2020, 19:24 Da er jeg også helt hjemme, ankom litt før 18:30.
Nå har jeg byttet alle klær, jeg var HELT gjennomvåt. Men feilen er min egen, jeg tok ikke på regndressen før Goretexdressen allerede var våt utvendig. Så fort regndressen da er på slår det gjennom membranen og alt blir vått.
Fordi min 6 år gamle Goretex dress ikke er helt hva den var. Den holder unna ei regnbyge eller to, tørker fort opp igjen om jeg kjører gjennom en lang tunell med vindskjermen kjørt helt ned eller mellom bygene. Men vedvarende regn tåler den ikke lengre. I dag ble det 6 timer i tildels mye regn. Med regndress utenpå er det langt lettere å holde varmen.ErikW skrev: 23 aug 2020, 22:51Men du sier ta på regndress når du har Goretex dress. Hvorfor gjør man det? Pga varme?kjellv skrev: 23 aug 2020, 19:24 Da er jeg også helt hjemme, ankom litt før 18:30.
Nå har jeg byttet alle klær, jeg var HELT gjennomvåt. Men feilen er min egen, jeg tok ikke på regndressen før Goretexdressen allerede var våt utvendig. Så fort regndressen da er på slår det gjennom membranen og alt blir vått.