Det var det jeg forespeilet meg.

Tydeligvis litt "Lotto" dette med GoreTex. Noen holder seg tørre og fine mens andre blir våte. Goretex er vel Goretex vil jeg tro?FredrikE24 skrev: 24 aug 2020, 08:26 Kommer helt ann på det da. Jeg har til gode å bli hverken klam eller våt, og jeg har aldri brukt regndress.
Sjefens spesial urtebrændevin ble behørig prøvesmakt av flere, gjettekonkurransen om hva den inneholdt gjorde at vi måtte ha opptil flere smaksprøver uten å klare å gjette hvilken urt det er brukt. Velegnet som snaps, denne renser behørig både smaksløker og luktesans :-)AJ skrev: 22 aug 2020, 18:29
En liten urtebrændevinsdram, noen?![]()
Skjenkingen vil skje i hytta til Kjell Vidar - om det melder seg noen interesserte....
Husker jeg ikke feil var det Gammel Dansk du fikk smake den gangenBjerknez skrev:Drammen jeg fikk på Dovreskogen av kjellv husker jeg vertfall enda. Smakte blanding av kaffe og rødsprit. Men den funket! :) Brukte ikke mer nesespray den kvelden for å si det sånn
Mulig det kjellv. "ny" var den vertfall ikkekjellv skrev: 24 aug 2020, 15:08Husker jeg ikke feil var det Gammel Dansk du fikk smake den gangenBjerknez skrev:Drammen jeg fikk på Dovreskogen av kjellv husker jeg vertfall enda. Smakte blanding av kaffe og rødsprit. Men den funket! :) Brukte ikke mer nesespray den kvelden for å si det sånn
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Da e vel du snart i Trboms no, sjøl har æ hengt opp hengekøya i håp om nån tima kvil før æ skal hente sykkelen 8 i kveld. E i Leksvik no.