Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
Aldri ei kjøttkake uten!
Gokartbanen på Kongsberg (antar der du var) er kanonbra, går faktisk an å kjøre stor sykkel der, bra trening. Hadde KTM450SMC et par år, under 100kg og slicks, helt tullete hvor langt kunne legge nedoivindg skrev: 27 aug 2020, 13:45 Prøver å tørke av meg gliset etter å ha vært på sikkerhetskurs på bane. Tre timer kjøring på bilcrossbane og gokartbane på 400 kubikk crosser var moro!
Jepp, gokartbanen i Kongsberg. Suverent anlegg!pingvin skrev: 27 aug 2020, 15:23Gokartbanen på Kongsberg (antar der du var) er kanonbra, går faktisk an å kjøre stor sykkel der, bra trening. Hadde KTM450SMC et par år, under 100kg og slicks, helt tullete hvor langt kunne legge nedoivindg skrev: 27 aug 2020, 13:45 Prøver å tørke av meg gliset etter å ha vært på sikkerhetskurs på bane. Tre timer kjøring på bilcrossbane og gokartbane på 400 kubikk crosser var moro!Når har du lappen?
Selv gjør jeg absolutt ingenting akkurat nå (utover å jamme forum med mer eller mindre gode kommentarer) siden syk hjemme![]()
Bra med gass, bruk clutchen til å justere farten sammen med bakbremsen så kan du nesten stå stille pga. gyroeffekten. Umulig å kjøre knote-enduro uten å gjøre dette, ikke noe komplisert å få til heller, bare 1 eller 2 fingre på clutchen.
Se der, ja!oivindg skrev: 11 sep 2020, 19:29 Koser meg med en øl etter å ha tatt lappen på motorsykkel og et par timers omvei hjem fra jobb!