Det er i hvert fall de tilbakemeldingene vi har.
I løpet av treffet snakket flere av oss om neste års treff, om hvor dette være. Og det ble kjapt enighet om Helgelandskysten. Dvs. et sted langs Kystriksveien.
Hvor langs denne rute vet vi ikke enda og er dermed veldig klare for innspill fra forumbrukerne. Og veldig gjerne fra de som kjenner strekningen og har campingplasserfaringer derfra.
Vi snakket også om å gjøre ting litt annerledes 2021, nemlig å overnatte på to campingplasser slik at felleskjøringen for de aller fleste, som kommer sørfra, blir turen mellom disse to campingplassene.
Så da er vi klare for å motta forslag på to campingplasser med ikke altfor stor avstand i mellom.
Selv om felleskjøringen planlegges langt til kjøringen mellom de to overnattingsstedene vi ender opp med å velge, betyr ikke dette automatisk at det ikke blir en felleskjøring til på overnattingsted nr. to, for de som ønsker det.
Lokalkjente eller deltakere som har vært i området tidligere og kjenner stedet, kan sikkert lede an en felleskjøring på lokale veier i et par-tre ettermiddagstimer i nærheten av overnattingsted nr. to, for de som gjerne vil det.
Ingenting hogget i stein enda, selvfølgelig, men dette er grovskissen på hvordan vi ser for oss neste års MCsiden-treff.
Kjennner på meg at jeg gleder meg allerede