Spar Saulandstunet er midt i krysset vi kan velge videre mot Flatdal og rett til dalen, eller om man ønsker lengre tur over Gaustadblikk og Rauland.
Dette vil jeg du kan avgjør, som har den lengste dagen. Jeg henger på hvor som helst
Spennende !
Ser ingen grunn til å endre planer akkurat nå, men vi har noen dager til på oss før endelig avgjørelse.ErikW skrev: 31 aug 2020, 19:32 Det går brillefint for meg.
Spar Saulandstunet er midt i krysset vi kan velge videre mot Flatdal og rett til dalen, eller om man ønsker lengre tur over Gaustadblikk og Rauland.
Dette vil jeg du kan avgjør, som har den lengste dagen. Jeg henger på hvor som helst![]()
Spennende !
Takker for nytting infopingvin skrev: 31 aug 2020, 21:08 Ser du nevner Valebøveien, vær oppmerksom på at brua akkurat der slettene inn mot Skien er stengt pga arbeid så kjør via Gulset. Ellers tipp-topp, kjørte der i ettermiddag![]()
Kjører som normalt til Valebøvegen. Det er godt skiltet derav svinger utenom brobyggingen.
Hm...kan tyde på at jeg overkompliserte ting da. Kom fra Siljan sist uke og trodde var lur og kjørte mot Luksefjell før svingte mot brua, planen var å komme ut på andre siden av brua. Hvilket for så vidt gjorde men veien var sperret et stykke forbi brua så kjørte masse rare grusveier før kom innpå litt uti ValebøveienErikW skrev: 31 aug 2020, 23:12 Kjører som normalt til Valebøvegen. Det er godt skiltet derav svinger utenom brobyggingen.![]()
Høres bra utniko skrev: 31 aug 2020, 21:51 461 fra Førland til Kvås er fin, antagelig fin videre til Konsmo også.
Korrekt som du skriverpingvin skrev: 31 aug 2020, 23:26Hm...kan tyde på at jeg overkompliserte ting da. Kom fra Siljan sist uke og trodde var lur og kjørte mot Luksefjell før svingte mot brua, planen var å komme ut på andre siden av brua. Hvilket for så vidt gjorde men veien var sperret et stykke forbi brua så kjørte masse rare grusveier før kom innpå litt uti ValebøveienErikW skrev: 31 aug 2020, 23:12 Kjører som normalt til Valebøvegen. Det er godt skiltet derav svinger utenom brobyggingen.![]()
![]()
Kom fra Drangedal i dag og kjørte via Gulset, det gikk for så vidt veldig greit og slipper en del lyskryss og dill og fin landevei siste biten mot Valebøveien så ser ikke bort fra at standardiserer på dette når skal retning Drangedal
Men sikkert lurt å bare kjøre som normalt om enkel omkjøring, godt finnes noen men lokalkunnskap![]()
Heisan :) !ErikW skrev: 02 sep 2020, 11:09 Hei igjen AJ
Om det blir overnatting på Dalen, så vurderer jeg å leie ei hytte. De har bare ei hytte igjen til 800,- + utvask 200,-
Det er hytte nr 2 med 4 køyer der 2 av de er doble. Ser ut som litt avtand på køyene, da dette ikke er de små hyttene.
Vil du helst telte? Blir det Dalen som blir overnatting tror du, eller ønsker du å ha dette åpent valg med overnattings sted?