Velkommen i gjengen

Bare å lime på et par "Kenvood Chef" logoer så sklir den rett inn i husholdningen.....:)n00b skrev: 10 sep 2020, 09:02 Gratulerer
Synd de koster så mye, må finne ut av hvordan jeg skal skvise inn denne i husholdningen![]()
Eller så kan man jo bare lure kona å si at man har fått seg nytt fremkomstmiddel på hjelpemiddelsentralen
To hjul SUV - ja du vet at det er Street Utilyties Vehicle , tror ikke det er din betegnelse på sykkelen dinAJ skrev: 24 jul 2020, 12:34 Gratulerer!
Noen kaller syklene våre for traktor, jeg heller mer mot å kalle dem tohjulsSUV.
OK. Alle vanlige traktorer i dag har firhjulsdrift, mens det fortsatt finnes SUV'er med tohjulsdrift.Bjerknez skrev: 11 sep 2020, 13:24 SUV med trekk på kun to hjul er ikke SUV. Ei heller en motorsykkel med trekk på ett hjul.
Derfor er det fortsatt en traktor![]()
Da blir det vel Gråtass daAJ skrev: 11 sep 2020, 13:30OK. Alle vanlige traktorer i dag har firhjulsdrift, mens det fortsatt finnes SUV'er med tohjulsdrift.Bjerknez skrev: 11 sep 2020, 13:24 SUV med trekk på kun to hjul er ikke SUV. Ei heller en motorsykkel med trekk på ett hjul.
Derfor er det fortsatt en traktor![]()
Men samma det.
Bimmer"traktoren" til ErikW ser veldig bra ut med den spesielle fargekomboen den har.
Jeg har sett den på såpass nært hold at akkurat det kan jeg si helt sikkert :) .
Blåtass i ErikW's tilfelle i så fall...