Takk! Hadde for lenge siden avtalt (bil)tur med kona i helga, så det blir nok ikke mye motorsykkelkjøring. Men til uka blir det omvei hjem fra jobben hver dag, og tur med hyggelige kolleger på onsdag. :)
Hva gjør du akkurat nå?
- oivindg
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
Re: Hva gjør du akkurat nå?
- oivindg
Takk! Skylder deg en kaffe på Langebru. :) Var forbi deg i dag, men så ikke noe til deg.

- oivindg
Takk! :)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Har ikke vært ute med MC'en i dag, nei.oivindg skrev: 11 sep 2020, 20:03 Takk! Skylder deg en kaffe på Langebru. :) Var forbi deg i dag, men så ikke noe til deg.![]()
Gleder meg til kaffen på Langebru

Om ikke i år så i hvert fall neste sesong

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Kult, grattisoivindg skrev: 11 sep 2020, 19:29 Koser meg med en øl etter å ha tatt lappen på motorsykkel og et par timers omvei hjem fra jobb!

Si fra om du trenger kjøretips, ganske god oversikt over ruter med utgangspunkt her i Kbg

2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days
- oivindg
Takker!pingvin skrev: 11 sep 2020, 20:19Kult, grattisoivindg skrev: 11 sep 2020, 19:29 Koser meg med en øl etter å ha tatt lappen på motorsykkel og et par timers omvei hjem fra jobb!![]()
Si fra om du trenger kjøretips, ganske god oversikt over ruter med utgangspunkt her i KbgAnbefaler å ikke bli med meg på tur...2 stykker på 2 sesonger nå som havnet på sykehus etter å hengt på meg
![]()
Jeg føler at jeg er ganske bevisst på å kjøre min egen fart, så jeg tror ikke jeg ville prøvd å henge på. Men det hadde vært koselig å snakkes igjen. Hvis du har god tid kan vi jo bare avtale et sted du kan vente på meg. :)
- oivindg
Eventuelt får jeg svinge østover neste helg hvis det er bra vær. Men da får du spandere kaffe.

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ja, kommer du helt hjem til meg skal jeg helt klart spandere kaffe på den gode gamle måten så det holderoivindg skrev: 11 sep 2020, 20:37Eventuelt får jeg svinge østover neste helg hvis det er bra vær. Men da får du spandere kaffe.![]()

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- oivindg
Hadde ikke tenkt å invitere meg hjem til deg, da!

-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
oivindg skrev: 11 sep 2020, 20:55
Hadde ikke tenkt å invitere meg hjem til deg, da!Tenkte mer på å ta en tur til Hadeland glassverk eller noe sånt. Det er vel ikke så langt fra der du bor?

OK...
Hadeland Glassverk er bare et kvarter-tjue minutter unna .
Så ingen store utfordringer med å komme seg dit

Skal ikke gi inntrykk at er noe Guy Martin, definitivt både raskere og dyktigere sjåfører enn meg der ute :) Men er egentlig ganske enkelt, er bare å vente i neste kryss, så tett er det ikke mellom kryssene tross alt. Og har nada å gjøre med tid, minimalt å tjene på å kjøre fortere i praksis. Ser hva vi får til, meldt fint fremoveroivindg skrev: 11 sep 2020, 20:35Takker!pingvin skrev: 11 sep 2020, 20:19Kult, grattisoivindg skrev: 11 sep 2020, 19:29 Koser meg med en øl etter å ha tatt lappen på motorsykkel og et par timers omvei hjem fra jobb!![]()
Si fra om du trenger kjøretips, ganske god oversikt over ruter med utgangspunkt her i KbgAnbefaler å ikke bli med meg på tur...2 stykker på 2 sesonger nå som havnet på sykehus etter å hengt på meg
![]()
Jeg føler at jeg er ganske bevisst på å kjøre min egen fart, så jeg tror ikke jeg ville prøvd å henge på. Men det hadde vært koselig å snakkes igjen. Hvis du har god tid kan vi jo bare avtale et sted du kan vente på meg. :)

2019 Triumph Scrambler 1200
Venter bare på att klokka skal bli halv sju, da braker det for alvor løs med en ny sesong i Premier League :) Tror jeg tar en øl snart for å korte ned ventetiden 

Ser F1 kvalik nå.
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Akkurat nå... nyter nypreppa grusveier i det østafjeldske høstlandskap

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- rolf-arne
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Kontakt:
Sitter å ser på uværet.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..