Takk!ErikW skrev:Hei
Gratulerer. Det er mc treff på Vindfjelltunet hver Tirsdag. Fin tur det
Når er det folk der, da?
Hvordan er småveiene ned til Steinsholt, f.eks. over Passebekk og så østsiden nedover fra Svarstad?
Takk!ErikW skrev:Hei
Takk!MaGr skrev: Hver bare klar over at når du ligger bakerst i ei gruppe så er det du som ‘sliter’ mest for å holde følge. Jeg anbefaler deg å legge deg som nr 2 i gruppa.
Grattis med lappen
Fin-fine. Smale og artige.oivindg skrev: 14 sep 2020, 10:16Takk!ErikW skrev:Hei
Når er det folk der, da?
Hvordan er småveiene ned til Steinsholt, f.eks. over Passebekk og så østsiden nedover fra Svarstad?
Tusen takk!Olav K skrev: 14 sep 2020, 20:23 Grattis med Klasse A i førerkortet.![]()
Ikke rart du koser deg når du har skaffet deg kansje den mest sving- og kjørevillige mc som finnes.
At det ikke blir solgt mer R1200R, er for meg et mysterium.
Du rekker mange mil med mye smil før sesongen er over.
Synes du har en sunn innstilling, kjør pent og omsorgsfullt og nyt tilværelsen på 2 hjul.![]()
![]()
Heioivindg skrev: 14 sep 2020, 10:16Takk!ErikW skrev:Hei
Når er det folk der, da?
Takk skal du ha!rolf-arne skrev:Ja Gratulerer med "lappen" og ja kom på treff neste høst så Tore slipper å være så aleina med BMW - æ trives med den eneste Pan - ganske enkelt fordi man liker mangfoldighet, hadde alle vært like - ja da hadde vi hatt et kjedelig liv.
Varmen kan bli plagsom alle andre steder enn hvor jeg bor, og har heldigvis lite minne igjen av knekt kraveben i Skien, som 6 åring og 2 mnd i 25 gr i snitt... , men har erfart at sykkelen kan være god avkjøling- unntatt når den tar fyr.
No når du har det gylne papir , så må det brukes - god tur!
Ikke uvanlig det tror jeg. Tipper de fleste har en favorittside. Uten å være noen nevrofysiolog - har det sammenheng med høyre/venstre-hendt, eller går det mer på høyre/venstre-kjøring? Og hvorfor er kjøreretningen på friidrett- og skøytebaner motsols - er det en sammenheng med å foretrekke venstresvinger? hmm, fredagstankenøtt... ftr: er høyrehendt og svinger også best til venstre.oivindg skrev: 18 sep 2020, 18:53 Oppdaget at jeg er flinkere til å knekke ned sykkelen i venstresvinger enn jeg er i høyresvinger, så det må trenes på høyresvinger. I venstresvinger som nyper legger jeg bare sykkelen lenger ned, men i høyresvinger svikter "motet" noen ganger, så jeg begynner å tvile på om jeg klarer å holde linja.
Ser normalt bedre gjennom venstresvinger enn høyresvinger og høyresvinger er også i snitt krappere vet ikke om det kan ha noe å si, altså at mer dette enn at du kjører dårligere i høyresvinger teknisk?oivindg skrev: 18 sep 2020, 18:53 Oppdaget at jeg er flinkere til å knekke ned sykkelen i venstresvinger enn jeg er i høyresvinger, så det må trenes på høyresvinger. I venstresvinger som nyper legger jeg bare sykkelen lenger ned, men i høyresvinger svikter "motet" noen ganger, så jeg begynner å tvile på om jeg klarer å holde linja. Ekkelt.
Tror mer du føler at du bare bruker kroppen, du kontrastyrer nok uansett, å styre med bare kroppen er som å snu en supertankeroivindg skrev: 20 sep 2020, 11:52Noen ganger lener jeg meg bare inn i svingen, mens andre ganger bruker jeg kontrastyring.
Her tror jeg du har helt rett!pingvin skrev: 20 sep 2020, 17:39 Tror mer du føler at du bare bruker kroppen, du kontrastyrer nok uansett, å styre med bare kroppen er som å snu en supertankerMen uansett så er du på rett spor når du bevisst kontrastyrer.