Holdt på nok til at det fortsatt blir fortalt ganske ville historier om mine "bragder" enda i byen jeg bor i. Vi snakker skikkelig ille greier.... Aldri mistet lappen for grisekjøring, fart, har heller aldri vært i kollisjoner. Det kommer ikke av dyktighet eller noe slikt, kun utelukkende flaks. (Vil aldri vinne noe i Lotto! Min flaks er oppbrukt!) :

Nå er jeg ferdig med alt obligatorisk på kjøreskolen samt avlagt teoriprøven med 1 feil.

Var heldig å få oppkjøring før SVV avslutter oppkjøring denne sesongen. Men er så fryktelig nervøs. Har alltid hatt lyst på MC lappen men på grunn av dårlige holdninger og min idiotkjøring har jeg latt være. Føler selv av jeg har endelig blitt voksen nok til dette samt at jeg med årene har blitt mer "redd". (Forstår at noen vil si jeg ikke burde kjøre opp, har fått mer enn nok kommentarer på dette av familie, venner, kjente, politi osv....)

Jeg er livredd for å stryke, jeg har ingen problem med kontroll av clutch, gass, krypkjøring, sporvalg osv. Men med årene har jeg lagt meg til uvaner med balansen og nedlegg av sykkel i fart, men slalom i kjøregården føler jeg at sliter skikkelig med, tror problemet ligger i at jeg bruker HELE kroppen. Tror også at jeg overtenker hele øvelsen med vinkel, sporvalg og slikt. Får liksom ikke denne feilfri hver eneste gang!
Hvor mye vekt legges i selve slalomen, selve garasjen er ikke noe problem?