Regner med det var deg på bildet som AMS la ut i dag
Den sykkelen sto ved siden av min f900r som jeg skal hente på mandag.
Absolutt tøff sykkel XSR’n, og det var hakket før jeg valgte den selv.
Tusen takk :)Subsea79 skrev: 19 sep 2020, 20:54 Gratulere med lappen og flott sykkel.
Regner med det var deg på bildet som AMS la ut i dag![]()
Den sykkelen sto ved siden av min f900r som jeg skal hente på mandag.
Absolutt tøff sykkel XSR’n, og det var hakket før jeg valgte den selv.
Ja, fallt virkelig for denne :)
Ja, synes jeg har fått en bra sykkel i denne. Mye krefter å ta av om det trengs og god å kjøre ellers.
Tusen takkAudi Mannen skrev: 24 sep 2020, 12:42 Grattis med lappen og en flott sykkel. Liker XSR900 godt jeg, nydelig motor. Kjekt å få flere fra M&R inne her, kan jo hende vi treffes på turer gjennom året. Trollstigen er jo flittig besøkt og det er jo ca. midt i for oss. Jeg kjører stort sett kun i B modus, samme effekt på motor, men jeg føler det er mere kontroll på utgangen av svinger uten for brått pådrag. Vi skal jo ikke kjøre for fort.
Tusen takk for detEttan skrev: 24 sep 2020, 18:13 Gratulerer med flott sykkel.
Må si at jeg virkelig liker disse xsr syklene til yamaha, når jeg engang skifter ut min nåværende så er det slett ikke umulig at det blir en xsr900. Flott sykkel å starte med kan jeg tenke meg, det er sjåføren som bestemmer hvor heftig sykkelen skal være.
Er jo litt artig å se disse videoene fra amerika hvor de snakker om "starter bikes" etc, rett og slett komisk å høre hvordan de langer ut mot alle sykler over 300cc.. Bare tull spør du meg. Har aldri sett poenget med å kjøpe en sykkel man rett å slett risikerer å bli lei av etter svært kort tid.
Det å kjenne på akselerasjon og hvilke krefter man har tilgjengelig er jo en stor del av moroa med det å kjøre mc, det betyr jo ikke at man må bruke alt til enhver tid.
Det kan du sikkert.KurtAA skrev: 25 sep 2020, 21:57 Fått bestilt meg matte og støtter fra xlmoto idag.
Etter det jeg forstår, så kan jeg lagre sykkelen på desse?
https://www.xlmoto.no/mc-tilbehor/mc-ti ... d-products
Tusen takk for svar.kjellv skrev: 25 sep 2020, 22:18Det kan du sikkert.KurtAA skrev: 25 sep 2020, 21:57 Fått bestilt meg matte og støtter fra xlmoto idag.
Etter det jeg forstår, så kan jeg lagre sykkelen på desse?
https://www.xlmoto.no/mc-tilbehor/mc-ti ... d-products
Jeg vinterlagrer min på betonggulv jeg, uten matte eller noe annet under dekkene. Bruker senterstøtten fordi jeg har det, hadde ikke FJRen hatt slik så hadde jeg brukt sidestøtten.