Er jo ett hav der ute-og søker jeg etter mcmerke, så får jeg så mange forskjellige....
Ja, jeg er grønn....
Ta en kikk her:Cath skrev: 11 okt 2020, 15:50 Hvordan finner man riktig kjede til sykkelen?
Er jo ett hav der ute-og søker jeg etter mcmerke, så får jeg så mange forskjellige....
Ja, jeg er grønn....![]()
Det anbefales sterkt å bytte hele drivlinja samtidig. Dvs. fram- og bakdrev sammen med kjede, selv om bakdrevet gjerne holder lenger/slites saktere enn det som sitter framme pga. omkretsen på drevene.Cath skrev: 11 okt 2020, 16:40 Takker!!
Må man/bør man bytte drevet når man bytter kjedet?
Ebay er billig-men dog så tregt....
Og dette på ebay var hele kitet?AJ skrev: 11 okt 2020, 16:46Det anbefales sterkt å bytte hele drivlinja samtidig. Dvs. fram- og bakdrev sammen med kjede, selv om bakdrevet gjerne holder lenger/slites saktere enn det som sitter framme pga. omkretsen på drevene.Cath skrev: 11 okt 2020, 16:40 Takker!!
Må man/bør man bytte drevet når man bytter kjedet?
Ebay er billig-men dog så tregt....
Har ikke peiling på forskjellen...Juicebox skrev: 11 okt 2020, 17:31 Det står at det er en helt vanlig kjede uten o-ring. Vil du ikke tjene mer på å bytte til en o-ring kjede? Jeg vet ikke hvordan det er med lettmc, men uten pakning på hvilken som helst sykkel høres dyrt ut
Jeg vet heller ikke om det er vanlig med O-ring kjede på 125 kubikkere.Cath skrev: 11 okt 2020, 18:28Har ikke peiling på forskjellen...Juicebox skrev: 11 okt 2020, 17:31 Det står at det er en helt vanlig kjede uten o-ring. Vil du ikke tjene mer på å bytte til en o-ring kjede? Jeg vet ikke hvordan det er med lettmc, men uten pakning på hvilken som helst sykkel høres dyrt ut![]()