Motor låter som et knuseverk og produserer metallspon

Motor låter som et knuseverk og produserer metallspon
Satser du på å overhale motor’n eller kjøpe en brukt motor ... hvis du får tak i noen da.
1. Finne og rette feilen
Flott utstyr, hvilke planer har du og hva er din erfaring med sveis ...
Welcome, accessories for your motorcycle you have bought ...
I første omgang lage meg ett sveisebord, noen hyller og litt diverse sveising. Samt sveising av subramme til motorsykkelprosjektet mitt. Videre blir det diverse hobbysveisning og småprosjekter.dypen skrev:Flott utstyr, hvilke planer har du og hva er din erfaring med sveis ...
Sagaen fortsetter her: https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=16&t=14651wanrover skrev: 15 okt 2020, 21:141. Finne og rette feilen
2. Tilstandsvurdere øvrig slittasje opp mot tolleransegrenser.
Satse på at det blir billigst mulig![]()
Høres bra ut, men er det TIG ...HeHy skrev: 17 okt 2020, 00:47I første omgang lage meg ett sveisebord, noen hyller og litt diverse sveising. Samt sveising av subramme til motorsykkelprosjektet mitt. Videre blir det diverse hobbysveisning og småprosjekter.dypen skrev:Flott utstyr, hvilke planer har du og hva er din erfaring med sveis ...
Erfaring: flere år med plastsveising, relativt lite erfaring med metallsveising, men får øve en del på jobb og videre hjemme så hjelper det seg nok på teknikken også![]()
Det her er ett Esab caddy tig 2200i ac/dc (vekselstrøm tig apparat), med vannkjøling.dypen skrev:Høres bra ut, men er det TIG ...HeHy skrev: 17 okt 2020, 00:47I første omgang lage meg ett sveisebord, noen hyller og litt diverse sveising. Samt sveising av subramme til motorsykkelprosjektet mitt. Videre blir det diverse hobbysveisning og småprosjekter.dypen skrev:Flott utstyr, hvilke planer har du og hva er din erfaring med sveis ...
Erfaring: flere år med plastsveising, relativt lite erfaring med metallsveising, men får øve en del på jobb og videre hjemme så hjelper det seg nok på teknikken også![]()