Er det noen som har noe erfaring med dette produktet?

Kjøpte denne når jeg var innom Felleskjøpet for å kjøpe pigger.
Litt seig og lukter en mellomting mellom våt ull og sauemøkk. Lanolin.
Ser bra ut på papiret.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Denne er betydelig billigere enn ACF-50.AJ skrev:Selv har jeg sprayet, om ikke akkurat "sauset" inn, deler av sykkelen med ACF-50 olje.
Er jo en klebrig olje dette også. Så jeg kan aldri tenke meg at det blir feil å gjøre det samme med FluidFilm.
Er jo bare å spyle av til våren.
Mulig FluidFilm boksen er større, men ACF-50 prisen på denne er heller ikke avskrekkende fra bl.a. denn selgeren:Sattphalat skrev: 27 okt 2020, 21:54Denne er betydelig billigere enn ACF-50.AJ skrev:Selv har jeg sprayet, om ikke akkurat "sauset" inn, deler av sykkelen med ACF-50 olje.
Er jo en klebrig olje dette også. Så jeg kan aldri tenke meg at det blir feil å gjøre det samme med FluidFilm.
Tror jeg betalte 160 kr for denne boksen.
Til info.
Ja, det var betydelig billigere enn det jeg betalte i fjor. Mulig jeg kjøpte litt større boks.AJ skrev:Mulig FluidFilm boksen er større, men ACF-50 prisen på denne er heller ikke avskrekkende fra bl.a. denn selgeren:Sattphalat skrev: 27 okt 2020, 21:54Denne er betydelig billigere enn ACF-50.AJ skrev:Selv har jeg sprayet, om ikke akkurat "sauset" inn, deler av sykkelen med ACF-50 olje.
Tror jeg betalte 160 kr for denne boksen.
Til info.
https://no-chainspeed.glopalstore.com/c ... 3180d629cc
Min erfaring er at FluidFilm er drøy og anvendelsesområdet er antakelig større enn ACF-50.
Begge midlene tror jeg altså funker bra som et beskyttende lag på MC'en i vinterlagringsmodus i kalde lokaler.
Å bruke FluidFilm som kjedespray et jeg ganske sikker på er helt greit.danfuruvarp skrev: 29 okt 2020, 09:42 Og bare for å banne i kirka så bruker jeg faktisk fluidfilm til å smøre kjedet på Jernhesten også![]()
![]()