Det er jo slik at smak og behag er veldig forskjellig. Heldigvis. Det hadde ellers blitt kjedelig. Du sa vel omtrent det samme da 2018 modellen kom med ny front. Men ta en kikk på salgstallene..Bjerknez skrev: 29 okt 2020, 15:50 Nei nei nei. Denne var ikke veldig pen. Tenker da spesielt på fronten. Heldigvis får man den i det minste i helsort. De neonfargene er tydeligvis kommet for å bli på Yamaha. Blitt "fjortis". Skulle ønske dem kom i mer stilrene farger.
Den orange refleksen på fremhjulene ble skikkelig knall med en ellers turkis og rød sykkel. Turkis og rød???
Kommunegrå og neonblå ser ikke mye bedre ut den heller.
Men så lenge man får den i helsort, så er det greit. Desverre er fronten fullstendig misslykket synes jeg.

For min egen del tror jeg faktisk at om jeg var i markedet for å kjøpe en ny 2021 MT-09, så ville fargen som har fått navnet "Storm Fluo" antakeligvis ha stått øverst på lista mi

Den nye fronten er ganske lik fronten som kom på 2020 MT-125, med ei stor LED lampe midt i, og to skrådde LED striper på sidene. Antakelig er dette slik MT-serien vil bli noen år framover, enten Bjerknez liker den eller ikke.