Vel, jeg kom så langt som til vaskingen, men vel ferdig, skein sola såpass deilig ned over oss, at jeg bestemte meg for å kjøre den tørr, før jeg trillet den i hus.
Men når man først er kommet i salen på GSAen er det pokker ikke lett å bare ta en "liten tur".
Det er fortsatt ganske fine høstfarger rundt om, så tok først en tur til fjells over Herand, og etter en fergetur over fjorden, fra Utne til Kvanndal bestemte jeg meg for å kjøre opp i fjellet over Osa.
Dessverre var veien opp stengt nede ved fjorden, så da blei det retur, mot øst over Hardangerbroa, opp til Sysendammen over Eidfjord for å se på en hytte jeg lurer på å kjøpe.
Der oppe i høyden kom noen tåkedotter sigende forbi, men utsikten var vakker og interessen forblir, det skal være visning på søndag, så tar en ny tur opp da.
På vei hjem var jeg innom en av siderprodusentene langs fjorden, og kjøpte med noen flasker gyldne dråper, før jeg 6 timer seinere parkerte i skumringen utenfor låven.
Fin dag.. litt lite bilder, men det skulle jo bare være en liten tur. Som blei på 32 mil :)
Men nå..i denne stund, skal sykkelen vaskes og stelles for en slags lagring..
Men plutselig er det en fin novemberdag som kan brukes til kjøring