Tenkte at dette var noe vås, men måtte Google det, og så at det var mye info rundt det. Er det noen her inne som har dette under sykkelen?

What!?n00b skrev: 30 okt 2020, 20:29 Hei, fikk en bjelle av kona i dag som hun hadde hørt skulle beskytte meg mot onde gremlins.![]()
Tenkte at dette var noe vås, men måtte Google det, og så at det var mye info rundt det. Er det noen her inne som har dette under sykkelen?![]()
Interessant artikkel.Connie skrev: 30 okt 2020, 21:06 Jeg har også en Guardian Bell" hengende under sykkelen minfikk den av en god venn. I følge legenden så må det være en gave. Den virker ikke dersom du kjøper den selv https://motorcycleminds.org/2018/06/22/guardian-bells/
Hm... vil den virke om man får den etter å ha uttrykt klart ønske om å få en? Som f.eks. julegave...dypen skrev: 30 okt 2020, 21:34 Da er det bare å ønske seg bjelle til jul så den er klar til sesongstart.
Tanken var jo å henge den på sykkel'n :)
Ville vel ikke fått en slik uten å ønske
Strengt tatt uttrykker du vel litt «overtro» selv, med denne kommentaren
Stor forskjell på og bruke guds ord i en ironisk sammenheng og å henge en velsignet bjelle under sykkelen. Jeg tror også det finnes ting mellom himmel lg gjord som ikke kan forklares alltid, men jeg går ikke å snakker med spøkelser av den grunn.