Hei! Prøver å åpne setet på Kawasaki - Vulcan 500 - 1992. Når jeg åpner setelåsen sitter fortsatt setet bom fast? Har ikke eid sykkelen så lenge så har ikke vært der før :) Nøklen går kun "et kvarter" rundt og vet ikke om den burde gått lenger? Håper noen har tips! :)
Ta av sete / lade batteriet
Ta av sete / lade batteriet
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Ta av sete / lade batteriet
Kjenner ikke den sykkelen, men kvart omdreining høres riktig ut. Prøv å gi den et trykk på setet rett over punkt "A", da gir du låseanordning et trykk og kanskje den løser ut.
Dæven, kjapt svar :) Har pressa og banka litt forsiktig på dette punktet på Bertha, men alle gode råd tas med takk. Bare å vite at en kvart dreining er riktig er godt når man først begynner å presse litt hardt på henne 
- Gammelsmurfen
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Se tredje siste post her https://www.vulcanforums.com/threads/vu ... oval.2189/
Kan ha vært overføringen fra nøkkellåsen til en eller flere av låsepunktene som har løsnet.
Han måtte "dirke" med skrutrekker
Kan ha vært overføringen fra nøkkellåsen til en eller flere av låsepunktene som har løsnet.
Han måtte "dirke" med skrutrekker

Høres fornuftig ut dette. Tester
Antakeligvis ikke et ukjent fenomen på denne modellen 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Fant ut at det faktisk ikke er noen wire der i det hele tatt. Da er det naturlig at setet ikke rikker seg. Skal skru av sidedeksel å se om jeg finner den 

- Gammelsmurfen
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
elcopero skrev: 28 nov 2020, 16:59 Fant ut at det faktisk ikke er noen wire der i det hele tatt. Da er det naturlig at setet ikke rikker seg. Skal skru av sidedeksel å se om jeg finner den

Går seg vel til tenker jeg

Det ordner seg nok! Føler jeg har blitt litt smartere om ikke annet :) Takk for hjelpen