Moto Guzzi V85 TT - 50.000km test ( Tysk )
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Moto Guzzi V85 TT - 50.000km test ( Tysk )
Tysken min er dessverre altfor rusten til at jeg får med meg det meste i denne artikkelen...
Men et par bilder synes å tale sitt klare språk;
oljelekkasje fra kardangklokka
- og blinklys som dugger... Det siste en bagatell og noe som forekommer på ganske mange mange MC-modeller, til og med KTM...
.

Men et par bilder synes å tale sitt klare språk;
oljelekkasje fra kardangklokka


_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Innlegg: 70
- Registrert: 30 des 2019, 21:59
- Motorsykkelen din: Honda XL 700 V Transalp 2009-modell
- Bosted: Sandnes
Re: Moto Guzzi V85 TT - 50.000km test ( Tysk )
Takk for interessant artikkel. Imponerende at en modell som kom i 2018 allerede har rukket 50 000 km på landeveien. Kardanglekkasje bør vel ikke forventes så raskt og som jeg tidligere har vært inne på: hvordan er den å kjøre i regn med en slik framskjerm? Langtester får fram svakheter og styrker på en helt annen måte enn tradisjonelle tester ved slipp.
Re: Moto Guzzi V85 TT - 50.000km test ( Tysk )
Hvis du leser i Google Chrome nettleser kan du bare høyreklikke på teksten i artikkelen og trykke "Oversette til norsk"AJ skrev: 04 des 2020, 16:07 Tysken min er dessverre altfor rusten til at jeg får med meg det meste i denne artikkelen...![]()
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Moto Guzzi V85 TT - 50.000km test ( Tysk )
Ja, faktiskKawaKjetil skrev: 04 des 2020, 19:23Hvis du leser i Google Chrome nettleser kan du bare høyreklikke på teksten i artikkelen og trykke "Oversette til norsk"AJ skrev: 04 des 2020, 16:07 Tysken min er dessverre altfor rusten til at jeg får med meg det meste i denne artikkelen...![]()

En smule knølete oversetting her og der, men gir mening

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39726
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Moto Guzzi V85 TT - 50.000km test ( Tysk )
Et par utklipp fra Google oversettelsen:
Om oljelekkasjen frr kardangen:
Om oljelekkasjen frr kardangen:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Kjellrf
- Innlegg: 1621
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Bosted: Sandefjord
Re: Moto Guzzi V85 TT - 50.000km test ( Tysk )
Kardanglekkasjen skyldes for dårlig simmerring, forstår jeg teksten rett, har den blitt oppgradert fra enkeltleppet til dobbeltleppet simmerring fra fabrikk.Erlend Kveinen skrev: 04 des 2020, 18:32 Takk for interessant artikkel. Imponerende at en modell som kom i 2018 allerede har rukket 50 000 km på landeveien. Kardanglekkasje bør vel ikke forventes så raskt og som jeg tidligere har vært inne på: hvordan er den å kjøre i regn med en slik framskjerm? Langtester får fram svakheter og styrker på en helt annen måte enn tradisjonelle tester ved slipp.
Ellers veit jeg flere har montert en forskjerm fra en Aprilia på de, for bedre beskyttelse.
Ser at normal oljetemperatur er ganske høy, 110 grader.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.