Bytte glidlås
-
- Motorsykkelen din: Ducati Multistrada 620
Bytte glidlås
Trenger å bytte glidlås og fikse litt annet på ei klim jakke, syns å huske at jofama hadde et sy verksted som det var mulig å sende inn klær til. Har prøvd å finne det men uten hell, noen som kan hjelpe?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Bytte glidlås
Jeg mener å huske at Jofama/Halvardsson hadde en systue på Kongsvinger for noen år siden.ducati750 skrev: 20 des 2020, 08:49 Trenger å bytte glidlås og fikse litt annet på ei klim jakke, syns å huske at jofama hadde et sy verksted som det var mulig å sende inn klær til. Har prøvd å finne det men uten hell, noen som kan hjelpe?
Om de fortsatt har det, vet jeg ikke.
Ellers finnes det noen skomakere rundt om kring som har god greie på glidlåsfiksing i sko og støvler og som også har god peiling på rep. av glidelåser i klær.
Har hørt at det skal være en dyktig skredder, som flere motorsyklister har brukt, i eller ved Grorud kjøpesenter i Oslo. Men hva vedk. heter, vet jeg ikke.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Han på Grorud Senter har gjort 2 glidelås-jobber for meg. På kjørestøvler. Billig og bra. Rett ved nedgangen til tbanen.
Hvis du kommer fra Notodden, så er Liertoppen Skomaker og Nøkkelfiling nærmere. Han skiftet flere glidelåser i en skinndress for meg. Veldig fornøyd, rask og OK pris. Ser han gjør mange slike jobber for forhandlere i området. Anbefales!!
- niko
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Hadde han glidelåser, eller hadde du medbrakt?cannon skrev: 20 des 2020, 09:25 Han på Grorud Senter har gjort 2 glidelås-jobber for meg. På kjørestøvler. Billig og bra. Rett ved nedgangen til tbanen.
-
- Motorsykkelen din: Ducati Multistrada 620
Takker for svar, tenker jeg får høre m jofama forhandler om det finns systue lenger
-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Jofama har avdeling på kongsvinger. De vet helt sikkert.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Var det ikke et medlem som kalte seg evike her som var litt fingernem når det kom til dette? mener å huske hun tilbø seg oppdrag også vedrørende reparering av stoff etc.?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Stemmer dette. Men evike har ikke vært aktiv her inne på år og dag... Mener å huske at hun drev mest med å lage applikasjoner med forskjellig typer tøymateriale. Usikker på om hun i sin tid påtok seg jobber med å bytte glidelåser.Bjerknez skrev: 23 des 2020, 10:08 Var det ikke et medlem som kalte seg evike her som var litt fingernem når det kom til dette? mener å huske hun tilbø seg oppdrag også vedrørende reparering av stoff etc.?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.