10 år igjen for min del om ikke svinepelsene kommer med ny pensjonsreform

Om du har lyst og mulighet når den tid kommer så anbefales AFP. Jeg har prøvd det nå fra 1.oktober og er strålende fornøyd så langt. Pose og sekk, rett og slett. 3 dager jobb og to dager fri. Liten forskjell i lønn. Og en fin overgang til pensjonistlivet på heltid.Jompa skrev: 23 des 2020, 14:42 Gratulerer som pensjonist.
Selv har jeg fem og et halvt år igjen til jeg kan søke om pensjon.
Så får jeg se hva det blir til når det nærmer seg.
Det er i grunnen ganske fint å ha en arbeisplass der man føler seg hjemme og ikke minst til nytte.
Gratulerer igjen og må du få mange år enda som aktiv motorsyklist.
Og når du blir mindre aktiv kan du alltids kjøpe en pent brukt Harley.![]()
Den muligheten har jeg ikke.niko skrev: 23 des 2020, 16:34 Om du har lyst og mulighet når den tid kommer så anbefales AFP. Jeg har prøvd det nå fra 1.oktober og er strålende fornøyd så langt. Pose og sekk, rett og slett. 3 dager jobb og to dager fri. Liten forskjell i lønn. Og en fin overgang til pensjonistlivet på heltid.
Det var hyggelig å høre!niko skrev: 05 jan 2021, 22:27 Sjøl takk! Jeg har hatt utrolig mye glede av både forum og folk i mine få år med lapp og sykkel. Slår forsiktig frampå om en liten kronerulling sånn på nyåret.
Godt nytt år til deg også.n00b skrev: 06 jan 2021, 09:11 Hei, og godt nytt år![]()
Man kan lese seg i hjel på nettet om diverse sykkeltyper og utsyr, men jeg sitter alltid igjen etter å lest om en sykkel eller sett en review på youtube, at de som tester sykler ikke er spesielt kritiske.
Hei, og Godt Nytt År til deg også. Det er hyggelige tilbakemeldinger du kommer med, det setter vi pris pån00b skrev: 06 jan 2021, 09:11
Har skjønt at det er en liten klikk her inne med folk som kjenner hverandre, både i- og utenfor forumet, og det er hyggelig. Jeg er nok ikke den som er mest sosial og deltar i diskusjoner som ikke angår meg.
For min del så var jeg veldig i tvil på om jeg begynte å bli for gammel for dette MC-livet, og da jeg bestemte meg for å ta lappen fant jeg veldig mye verdifull informasjon på dette forumet. I tillegg var det flere innlegg av personer som nettopp hadde tatt lappen, og når jeg spurte om noe fikk jeg svar fra flere forskjellige samme dag.
"Livsfarlig" med slike prøvekjøringer...