Dr Wasim Zahid med doktorgrad i medisin forklarer godt her:Bjerknez skrev: 29 des 2020, 22:58 Jeg tror fortsatt det er mye medieomtale og prestisje rundt denne vaksinen, noe jeg ikke helt er så veldig glad for.
https://youtu.be/4vF2NQP-B5U
Dr Wasim Zahid med doktorgrad i medisin forklarer godt her:Bjerknez skrev: 29 des 2020, 22:58 Jeg tror fortsatt det er mye medieomtale og prestisje rundt denne vaksinen, noe jeg ikke helt er så veldig glad for.
Dette er metaforen:Juicebox skrev: 29 des 2020, 23:36Ja, jeg antydet heller ikke at den skulle være et bra eksempel heller.Bjerknez skrev: 29 des 2020, 22:58 Angående metafor så tror jeg kanskje du missforstår hva en metafor er? "Jeg spiser ikke epler fordi jeg sparker fotball" er et dårlig eksempel.
Sammenlignet med ditt eksempel om du her drar paracet mot en vaksine så er det ikke mye du kan siBjerknez skrev: 29 des 2020, 22:58 Grunnene er en og alene at jeg ikke liker å ta medisiner før jeg faktisk trenger dem. Jeg tar ikke en paracet forsi jeg er redd for å få vondt i hodet. Jeg tar en paracet forsi jeg HAR vondt i hodet.![]()
Pandemien foregår nå, det er nå vi trenger beskyttelse...
Det går bra til det ikke lenger går bra...
Jeg tar heller ikke "medisiner" før jeg trenger det, er ikke hvert år jeg tar en paracet for å si det sånnJuicebox skrev: 29 des 2020, 13:02Du er ikke en offentlig person, "influencer"(hater dette ordet), lege and what not, så man kan ikke si at du burde være forsiktig med det du mener om slike saker.Bjerknez skrev: 29 des 2020, 09:19 Grunnene er en og alene at jeg ikke liker å ta medisiner før jeg faktisk trenger dem. Jeg tar ikke en paracet forsi jeg er redd for å få vondt i hodet. Jeg tar en paracet forsi jeg HAR vondt i hodet.
Det ble nylig lagt inn en person med smittsom TB i Trondheim. Det sies ingenting om det er en person fra utlandet, eller om det er en vaksinemotstander.FredrikE24 skrev: 30 des 2020, 14:59 Klart man skal ta vaksinen når det er sin tur. Noe annet er bare dumt.
Noen som har hatt polio i det siste? Nei? Og godt er det! Tuberkulose?
Desverre så må Fredrik skuffes - jo vi har fått Tub tilbake i Norge , heldigvis så finnes det i dag medisinering som stort sett tar knekken på TUB før det blir alvorlig.FredrikE24 skrev: 30 des 2020, 14:59 Noen som har hatt polio i det siste? Nei? Og godt er det! Tuberkulose?
Mye variert når det gjelder disse fasilitetene langs veien og på spisesteder og bensinstasjoner, ja... Så håndspriten blir nok en del av turutstyret heretter...rolf-arne skrev: 30 des 2020, 16:09 Jeg føler meg trygg når jeg ferdes og kamperer i naturen , det er litt mindre trygghet på diverse bensinstasjoners toaletter. Bare så det var sagt.
Da slapp jeg å skrive det. AMEN :)Duke944 skrev: 30 des 2020, 16:30 “Karita Bekkemellen, administrerende direktør for legemiddelindustrien, kanskje den personen i Norge som får flest bonuser ved “god omsetning av medikamenter”, fikk i dag pryde forsiden av VGs papirutgave, med bilde av selv selv på forsiden og titellen: “Det må være konsekvenser om folk ikke tar vaksinen”".
Det skal bli konsekvenser for å reservere seg fra å ta en vaksine er fremstilt i all hast, som er svært dårlig utprøvd, som en ikke vet hvordan virker på kroppen etter, 3, 6 eller 12 måneder? En vaksine som produsentene har fått garantier mot søksmål for hvis det blir bivirkninger? En vaksine mot et virus de innrømmer de ikke har klart å isolere ennå? En vaksine mot et virus med en overlevelsesprosent på 99,7%?.
Selv en tidligere direktør i Pfizer sier at det er galskap å vaksinere friske mennesker i en kommentar angående Covid-19 vaksinen:
"There is absolutely no need for vaccines to extinguish the pandemic… You do not vaccinate people who aren’t at risk from a disease. You also don’t set about planning to vaccinate millions of fit and healthy people with a vaccine that hasn’t been extensively tested on human subjects.” Dr. Mike Yeadon PhD, Pfizer’s former Vice President and Chief Scientist for Allergy & Respiratory Disease”. Kilde 4.
“I dag ble vi vitne til et paradigmeskifte i norsk media. Vi ble vitne til medias fullstendige underkastelse”.
Det er ikke første gangen en MSM avis hjelper Big Pharma med salget av vaksiner. Under svine-influensen for et tiår siden, pisket MSM aviser som VG opp panikken i befolkningen, og fikk mange til å ta vaksinen som hadde alvorlige bivirkninger for mange, et stort antall ble invalide for livet.
De finansielle eierne av Big Pharma eier også vestlig presse og media, så det er ikke merkelig at MSM fikk oppdraget med skremselspropagandaen, og journalister som driver journalistikk er det ikke igjen i MSM, bare betalte penner for den globale storkapitalen
HeiDuke944 skrev:“Karita Bekkemellen, administrerende direktør for legemiddelindustrien, kanskje den personen i Norge som får flest bonuser ved “god omsetning av medikamenter”, fikk i dag pryde forsiden av VGs papirutgave, med bilde av selv selv på forsiden og titellen: “Det må være konsekvenser om folk ikke tar vaksinen”".
Det skal bli konsekvenser for å reservere seg fra å ta en vaksine er fremstilt i all hast, som er svært dårlig utprøvd, som en ikke vet hvordan virker på kroppen etter, 3, 6 eller 12 måneder? En vaksine som produsentene har fått garantier mot søksmål for hvis det blir bivirkninger? En vaksine mot et virus de innrømmer de ikke har klart å isolere ennå? En vaksine mot et virus med en overlevelsesprosent på 99,7%?.
Selv en tidligere direktør i Pfizer sier at det er galskap å vaksinere friske mennesker i en kommentar angående Covid-19 vaksinen:
"There is absolutely no need for vaccines to extinguish the pandemic… You do not vaccinate people who aren’t at risk from a disease. You also don’t set about planning to vaccinate millions of fit and healthy people with a vaccine that hasn’t been extensively tested on human subjects.” Dr. Mike Yeadon PhD, Pfizer’s former Vice President and Chief Scientist for Allergy & Respiratory Disease”. Kilde 4.
“I dag ble vi vitne til et paradigmeskifte i norsk media. Vi ble vitne til medias fullstendige underkastelse”.
Det er ikke første gangen en MSM avis hjelper Big Pharma med salget av vaksiner. Under svine-influensen for et tiår siden, pisket MSM aviser som VG opp panikken i befolkningen, og fikk mange til å ta vaksinen som hadde alvorlige bivirkninger for mange, et stort antall ble invalide for livet.
De finansielle eierne av Big Pharma eier også vestlig presse og media, så det er ikke merkelig at MSM fikk oppdraget med skremselspropagandaen, og journalister som driver journalistikk er det ikke igjen i MSM, bare betalte penner for den globale storkapitalen