KevinmsR6 skrev: 20 mar 2017, 09:33
Da har jeg vært i kontakt med kundeservice og viser seg at posten/bring driver med ombygging i Oslo? Så derfor har det tatt tid!! Hadde det ikke da vært en ide og informere kundene sine om dette??
Sikkert fint vis alle nettbutikker informerer kundene sine om alle hindringer/forstoppelser som kan medføre noe sein levering -
-
generelt
Leveranse garanti på fra bestilling til ferdig hentelapp eller på døra -- joda det hadde vært kjekt å kunne se i krystall kula for det gitt Men slik er jo bare eventyr-
KevinmsR6 skrev: 20 mar 2017, 09:33
Da har jeg vært i kontakt med kundeservice og viser seg at posten/bring driver med ombygging i Oslo? Så derfor har det tatt tid!! Hadde det ikke da vært en ide og informere kundene sine om dette??
Sikkert fint vis alle nettbutikker informerer kundene sine om alle hindringer/forstoppelser som kan medføre noe sein levering -
-
generelt
Leveranse garanti på fra bestilling til ferdig hentelapp eller på døra -- joda det hadde vært kjekt å kunne se i krystall kula for det gitt Men slik er jo bare eventyr-
Her er det jo snakk om at de vet at posten som de bruker har en stor ombygging som igjen fører til sein levering.... hadde det ikke da vært normalt og informere kunden som bestiller en vare om dette?????
Mener på ingen måte at de skal informere om alt ifra a til å,
Men en slik ting burde de informere om!!
Den som har begge beina plantet på jorda står stille.
KevinmsR6 skrev: 20 mar 2017, 09:33
Da har jeg vært i kontakt med kundeservice og viser seg at posten/bring driver med ombygging i Oslo? Så derfor har det tatt tid!! Hadde det ikke da vært en ide og informere kundene sine om dette??
Sikkert fint vis alle nettbutikker informerer kundene sine om alle hindringer/forstoppelser som kan medføre noe sein levering -
-
generelt
Leveranse garanti på fra bestilling til ferdig hentelapp eller på døra -- joda det hadde vært kjekt å kunne se i krystall kula for det gitt Men slik er jo bare eventyr-
Her er det jo snakk om at de vet at posten som de bruker har en stor ombygging som igjen fører til sein levering.... hadde det ikke da vært normalt og informere kunden som bestiller en vare om dette?????
Mener på ingen måte at de skal informere om alt ifra a til å,
Men en slik ting burde de informere om!!
Informere alle "stakeholders" når det skjer endringer bør være "best practise" for alle bedrifter.
Men det er posten vi snakker om
Jeg bestiller alltid nye dekk fra motorsykkeldekk.com så fort jeg har satt på nye. Da har jeg alltid ett par dekk liggende hos min "pusher". Kjekt og ha hvis man punkterer eller noe uforutsett skulle dukke opp.
Å bestille dekk samme uken som man trenger dem er ikke en god ide.
Nå var akkurat dette kjøpet litt på impuls i og med de var på 46% avslag, men sånn generelt tok jeg opp dette med levering nettopp på grunn av slag ordet til xlmoto? Lynrask levering??
En blir bare litt frustrert nå dem ikke gir beskjed om lengre leverings tid...
Den som har begge beina plantet på jorda står stille.
Det er kanskje en så dårlig kjede informasjon som mangler her.
Posten burde i såfall informert xlmoto som igjen burde informert deg.
Selv bestilte jeg 5 ting i Januar. 2 av tingene hadde de 1 på lager beholdning. 4 dager senere hentet jeg dem på postkontoret.
Er det ikke sånn litt overalt. Noen er fornøyd andre er uheldige og ikke fornøyd.
Noen tåler ikke å bli missfornøyd. Andre trengte kanskje ikke delene før det hadde gått 1 uke så det brydde de seg ikke om. Noen trengte delene i går og blir frustrert og sinte. Noen er tålmodige, andre ikke.
Selv har jeg bestilt mye derfra. Og er fornøyd hver gang.
Det som er viktig er at hvis det blir gjort en glipp, eller andre "posten" er årsaken at det blir gjort en kompensasjon eller beklagelse i det minste.
Den ene gangen bestilte jeg på en dag der det ble liggende på en sentral en plass i landet i helgen. Men kom frem på tirsdagen uken etter.Så eeeegentlig så brukte varene 8 dager i stedet for 3-4. Men skal jeg da ringe å grine og klage til Xlmoto, skal jeg akseptere at verden ikke bare handler om meg.
Kvaliteten på produktene har jeg også god erfaring med. Men har bare bestilte olje, plugger, oljefilte, batteri av kjente produsenter er enkelt å vite hva en får. Ikke verktøy.
Dekk bestiller jeg på motorsykkeldekk.com eller dekkonline.com (Det er samme firma). Men forstår hvis du har fått en magisk pris at du bestiller en annen plass.
Elruts
____________________ LocaToWeb 2022: 6000km enn så lenge (Nye Road 5 dekk på 11.500 km) (12.000km tot. på Traceren)2021: 100km enn så lenge2020:Ny sykkel! Yamaha Tacer 900 GT 5000km 2019:100 km MC solgt 2018:2500 km 2017: 400 km2016:Kost litt med MCen.Men 0 km på telleren2015:9275 km (Sesongstart på 40264km.) (Nye Michelin Pilot Road 4 på 42514km)2014:5174 km2013:3015 km
YAMAHA Tracer 900 GT 2020
ZZR-Erling skrev: 21 mar 2017, 16:16
Posten kunne vel informert i sporingen
Ja det burde jo vært det aller beste. Enkelt og greit
Elruts
____________________ LocaToWeb 2022: 6000km enn så lenge (Nye Road 5 dekk på 11.500 km) (12.000km tot. på Traceren)2021: 100km enn så lenge2020:Ny sykkel! Yamaha Tacer 900 GT 5000km 2019:100 km MC solgt 2018:2500 km 2017: 400 km2016:Kost litt med MCen.Men 0 km på telleren2015:9275 km (Sesongstart på 40264km.) (Nye Michelin Pilot Road 4 på 42514km)2014:5174 km2013:3015 km
YAMAHA Tracer 900 GT 2020
Var så dum å bestilte derfor igjen forrige uke. Enda ikke sett noe til varen og den har heller ikke kommet frem i sporingen til posten... Sendte bare mail om at pakken går rett i retur. Orker ikke slike butikker.
Skulle være fremme senest fredag 08.jan sto det. Nå sier de 11 til 15.jan
phrode skrev: 07 jan 2021, 11:59
Var så dum å bestilte derfor igjen forrige uke. Enda ikke sett noe til varen og den har heller ikke kommet frem i sporingen til posten... Sendte bare mail om at pakken går rett i retur. Orker ikke slike butikker.
Skulle være fremme senest fredag 08.jan sto det. Nå sier de 11 til 15.jan
Det er midt på vinteren, nylig vært nyttårshelg, Covid 19 osv, har du hastverk med å motta denne bestillingen nå egentlig?