Kjøpte den i 2004, og har kjørt den ca 100.000 km siden da.
Den starter på første minste kinn, og suser så stilt og fint avgårde.
Naturlig nok har den begynt å skrante litt. Det er noe rust på alle de kjente stedene på bilen, men ikke noe graverende.
Da jeg bruker den til jobb, etter at fruen fikk seg nyere bil, så er ikke estetikken så nøye for meg, så rusten skal få lov til å utvikle seg i fred.
Det var jo sagt for 16.5 år siden når vi kjøpte den at bilen var så dyr i vedlikehold, så det var omtrent bare å inngå gjeldsforhandlinger med banken med det samme.
Men om jeg tar godt i har jeg brukt ca 50.000 i vedlikehold på disse årene, og det inkluderer alt som er reparert/byttet på den. Det gir en sum på 3000 i året.
Ikke ille.
Da jeg kjøper biler for å bruke den opp og vrake den, så føler jeg at selvom jeg betalte 250.000 den gang da, så er ikke prisfall noe som plager meg nevneverdig.
Men en avskrivning/prisfall på 15.000 i året er nok heller ikke så mye syns jeg.
Må si at min bil er knakandes god for mitt bruk, og så får andre heller ha sine meninger om det merket. Har jo erfart at det finnes fanatikere i alle slags bil-leirer.
Og JA blinklysbryteren virker, og er i daglig bruk.