Kjenner jeg har reisefeber alt...

Og Corona teltet blir med på turen
Støttes!!cannon skrev: 19 jan 2021, 23:59 Andøya og Vesterålen er perfekt. Anbefaler en runde på Senja også. Kort fergetur fra Andenes.
Sånn er det jo delvis på Andøya også, så farten må avpassesKåreDump skrev: 20 jan 2021, 09:18Støttes!!cannon skrev: 19 jan 2021, 23:59 Andøya og Vesterålen er perfekt. Anbefaler en runde på Senja også. Kort fergetur fra Andenes.
Vanvittig fint på Yttersia av Senja, men hjelpe meg for en elendig vegstandard!
I fjor var det i alle fall flere strekninger der veien var i ferd med å konvertere fra asfalt til grusvei...![]()
Det er bestilt overnattinger ser jeg nå på Motell og Hotell å diverse. Jeg ønsket å ligge i telt litt også, men
Vi snakket om Senja også, men måtte la det utebli denne gang. Vi har 9 dager på oss med 1 dag (søndag.) i reserve.cannon skrev: 19 jan 2021, 23:59 Andøya og Vesterålen er perfekt. Anbefaler en runde på Senja også. Kort fergetur fra Andenes.
Der har jeg aldri vært, så kanskje dette må bli et av reisemålene samtidig med MCsidens tour-treff på HelgelandskystenMaschev skrev: 20 jan 2021, 19:22 Det der blir en veldig flott tur. Kjørte selv nordover i sommer og Andøya rundt var helt klart en av høydepunktene :)