Stor takk for at du deler dine turopplevelser her på MCsiden.no

Takk, takk! Bare artig at noen leser det jeg legger utAJ skrev:Skikkelig interessant og artig lesning! fra en riktig så ekte eventyrmotorsyklist
!
Stor takk for at du deler dine turopplevelser her på MCsiden.no.
Tusen takkFersking skrev:Utrolig fine og inspirerende bilder og turrapporter!
Kimshans skrev:Fantastisk!. Takk for god lesing og flotte bilder!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Kjellvkjellv skrev:Veldig bra Ketil, igjen!
Dine reiseskildringer er alltid interessant lesning. Ditt utgangspunkt i Øst-Finnmark vil også for en søring som meg øyeblikkelig gi historien et eksotisk tilsnitt, der du tar oss med på reiser i nærområdet ditt, til Finnland eller til Russland. Nærområdet for en Finnmarking har vi jo for lengst skjønt har en radius på langt over 50 mil når vi leser det du, rolf-arne og Jompa skriver.
Tenk at en reiseskildring fra en tur på flere dager gjennom flatt Finsk skogterreng for å få tatt en service på motorsykkelen kan skrives på en måte som vekker reiselysten..
Olav K skrev:Herlig lesning, vi setter nok pris på mye av det samme på tur.
Håper du kommer sørover på den flotte Traktoren din, og at vi får anledning til å ta noen TET-mil og og noen kalde øl sammen
Relax, har du sjekket wayback machine til archive.org?Relax skrev: 07 sep 2020, 05:58 Kona og jeg kjørte 2 på i Europa, og "overalt" i Norge (kom aldri lenger nord enn til Lofoten :) ) i 10-11 år fra 2004 og framover.
Det meste ble refert med ord og bilder på en amerikansk nettside fordi jeg har amerikanske sykkel og hadde fler nettvenner der enn her.
Rundt 2014-15 så ble det nettstedet lagt ned.....og alt ble borte:(
Jeg er sikker på at du har backup, jeg hadde ikke det
:)