Ups, har har jeg blandet kortene, fort gjort, ikke mhp at Col de Vars er fantastisk bra, det er den, men det var over Cormet de Roselend Hushovd stakk av og sikret grønne trøya:pingvin skrev: 06 des 2020, 18:38Etter Bonette kommer man til Col de Vars om fortsetter nordover. De som er spesielt sykkelinteresserte husker kanskje at Hushovd stakk i dette passet i 2009 og rasket med seg masse poeng og avgjorde i realiteten kampen om den grønne trøya han vant det året. Var ganske kult å kjøre samme passet like etterpå og det er en fantastisk bra vei.
Selv har jeg virkelig fått igjen lysten etter å ha gjenopplevd alpene gjennom egne og andres bilder de foregående sidene, er vel nå mer snakk om når enn omAJ skrev: 25 des 2020, 17:25 Vet ikke om det blir flere alpeturer på meg i årene som kommer. Men om det blir så skal denne tråden helt klart tas fram igjen!
Skulle besøkt museet når hadde mulighetenpingvin skrev: 06 nov 2020, 17:53 Om etter Silvrettastrasse heller kjører litt lengre øst før kjører sørover, kommer man over Timmelsjoch, helt supert pass både både mhp. vei og natur. Har til og med sitt eget flotte MC museum (ligger i bygg i første bilde, kombinert restaurant, museum og bomstasjon) som må innrømme enda ikke fått besøkt, men av bilder sett så er det absolutt verdt besøk
Utrolig trist å lese om dette idag. Var der i 2018.pingvin skrev: 18 jan 2021, 14:54Skulle besøkt museet når hadde mulighetenpingvin skrev: 06 nov 2020, 17:53 Om etter Silvrettastrasse heller kjører litt lengre øst før kjører sørover, kommer man over Timmelsjoch, helt supert pass både både mhp. vei og natur. Har til og med sitt eget flotte MC museum (ligger i bygg i første bilde, kombinert restaurant, museum og bomstasjon) som må innrømme enda ikke fått besøkt, men av bilder sett så er det absolutt verdt besøk![]()
![]()
For noen utolig flotte bilder !pingvin skrev: 04 jan 2021, 11:09 Våre venner på 2 hjul uten motor er glad i mye de samme veiene som vi er, her noen fine bilder fra Dolomittene fra lettegir.no![]()
Pso Gardena:
Pso Pordoi:
Litt usikker på om lov å kjøre med motor her, men uansett fint:
![]()