Nå må jeg bare omorganisere litt i furtebua så jeg får plass til alt. Det begynner seriøst og bli fullt der...

Power adapteret blir kun brukt til å teste samt gi strøm til prosjekter jeg holder på med. Ikke noe mer. Skal lage meg et "power distribution" printkort som jeg skal designe samt bestille fra JLCPCB.com.FredrikE24 skrev: 07 feb 2021, 15:57 Tror jeg heller ville brukt lab.aggregatet til en slik oppgave. Strømbegrenser er kjekt å ha.
AWG står forøvrig for «American wire gauge» og ikke noe vi i Europa bør forholde hos til. Metrisk derimot!
Det blir kanskje litt sånn når man handler på eBajs og denslags. 16AWG er vel noe rundt 1,3mm^2.
Ja, det stemmer :)oivindg skrev: 12 feb 2021, 08:07 Det så bra ut. Har jeg rett i at det er egen skjerm så du ikke er avhengig av å fyre opp PC'en?
Jeg må se hva jeg gjør. Jeg er vant med å bruke Eagle, så det enkleste for meg er nok å legge inn biblioteket til JLCPCB i Eagle. Fordelen med Eagle er at det er direkte koblet med Fusion 360, så jeg får 3D-modell av kortet mitt rett inn sammen med de andre mekanikkdelene jeg tegner.