...eller når han går inn i svingen men slipp på forhjulet bevisst

For ordens skyld, ser TEST om 4 uker i Qatar, første MotoGP løp først om 7 uker

...eller når han går inn i svingen men slipp på forhjulet bevisst
Takk! Kan ordne en til deg også. Skal ikke ha noe for det, men jeg ser at frakt fort koster en hundrelapp. Er det noen smartere måte å ordne det på?Esveen skrev: 14 feb 2021, 12:51 Hey! Den var fin. Jeg har samme laderen, rop ut om du produserer flere å vil selge en da![]()
Jeg er kjempefornøyd. Jeg liker å lage småting som har en funksjon, sånn som ladeholderen, braketter til bilder, skillevegger til kjøkkenskuffer osv. Det er utrolig enkelt å bruke dagens 3D-printere. De er nøyaktige og pålitelige.Audi Mannen skrev: 15 feb 2021, 09:02 Fiffige greier altså de derre 3d printerne. Hvilken modell har du og er du fornøyd? Hvilken annen modell skulle du gjerne hatt hvis du skulle kjøpe i dag?
Har kikket litt på 3d printer selv, men aldri helt klart å komme igang, men jeg ser jo nå at det er akkurat slike ting man kan bruke den til og samtidig ligger det litt fornuft bak det.
Jepp. Synes det er det programmet som fungerer best, selv om de har innført noen restriksjoner på gratisversjonen.
Artig å høre! Jeg har forsåvidt glassplate, men den er behandlet med noe (carborundum glass?), så den er litt annerledes enn ei rein glassplate. Print sitter bra på plata mi med PLA, men det slipper litt på vanskelige biter i PETG. Jeg har bestilt en GeckoTek-folie til å lime på. Hvis ikke den er bra nok bestiller jeg ei 4mm herdet glassplate hos glassmesteren. Eneste problemet jeg har hørt om reint glass er at noen print kan sitte så godt fast at plata blir ødelagt. Spennende å prøve forskjellige løsninger i alle fall. Og fascinerende å sitte å se på printeren når den holder på. :)Gammelsmurfen skrev: 15 feb 2021, 21:26 Har to 3D-printere og har holdt på med det i flere år nå, veldig kjekt å ha både til å lage reparasjonsdeler eller ting man ikke får kjøpt.
Bruker du glassplate på senga oivindg? Hvis du ikke allerede har det eller har prøvd det, så anbefaler jeg deg å prøve.
Fester den med 4 metallklyper fra bokhandel (slike brede man bruker for å holde ark fast på skriveunderlag (plate).
Sprayer den med hårspray (Clynol) og lar det tørke, varer lenge uten at man trenger å spraye på nytt.
Når printet er ferdig så om man ikke har det travelt, la det stå til det er 100% romtemp på det så slipper printet underlaget selv.
Under printing slipper det aldri, og man får ikke glattere flate på den siden som er ned mot glassplata enn på glass![]()