Men har en formening om at man får det man betaler for. I dette tilfellet tror jeg man knapt får det.
Og elendig presentasjon på nettsiden!
God bedring til de som lar seg lokke

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg kan se den ene er rød og den andre hvit.AJ skrev: 27 sep 2020, 10:05 Ganske så like disse to, Voge 500DS og Honda CB 500X.
Men kinasykkkelen synes jeg faktisk ser hakket hvassere ut. Med oppned-gaffel og det hele...![]()
At Kina er/blir en stormakt når det gjelder teknologi er det vel ikke tvil om. Når det gjelder design og estetikk blir det spennende å se om de kan tilfrestille vestlige krav eller vi liker det de kommer opp med. Hvis de skal være innovativ på dette området krever dette andre ting.cannon skrev: 27 sep 2020, 20:13 Alle som fortsatt tror at Kina er et primitivt "kopiland" bør lese dette. Jeg tenker at Kina kan bli stor på mc i våre markeder. Spørsmålet er helst om det er interessant nok. Hvis en kvart miljard kinesere skal ha seg 2hjuling så er nok ikke målestokken en blytung 1200cc adv med 14 ekstralykter. Kineserne gjør som de vil, og de får til det de vil.
https://www.ssb.no/teknologi-og-innovas ... -teknologi
SilverSmurfer skrev: 19 feb 2021, 07:15 Men Kina har vel en del regulering mot MC, feks får du ikke lov til å eie en 250cc eller 500cc MC. Og du får heller ikke lov til å kjøre motorsykkel i mange kinesiske byer.