For å si det slik, så er jeg veldig fornøyd med 1200 GS'en. Kjøpte den ny i 2018 og har bare positivt å si om den, men Leeres som jeg kjøpte den av selger ikke lenger BMW, da dette ble sentralisert på færre forhandlere. Og det er litt viktig for meg at jeg har forhandleren i nærheten av der jeg bor - BMW blir i Sandefjord - KTM i Mysen og Triumph her i Sarp, hvor jeg holder til. Leeres er jeg veldig fornøyd med, kommer og henter sykkelen og leverer den hjemme, når den skal på service hvis jeg ønsker det. Det samme gjør Alf Graarud i Sarpsborg hvis jeg ønsker dette, eller ikke har tid til å kjøre sykkelen selv til service / rep.mogs skrev: 19 feb 2021, 21:59 Re: Hvor mye kubikk eller effekt er for lite? Tråden om å gå ned i kubikkstørrelse
Legg inn av Tore L » 19 feb 2021, 20:36
Jeg ser litt på - Triumph Tiger 900 GT - KTM 790 / 890 Adventure, og BMW 750 / 850 GS
Hva frister mest?
Uansett hvem jeg velger av de 3, så tror jeg at jeg blir veldig fornøyd. BMW 750 er mer asfalt orientert en 850 - det samme er 890 kontra 790. Triumph Tiger 900 ( eventuelt 850 sport ) kommer også i flere utgaver, hvor GT'en er mer asfalt orientert en f.eks 900 Rally. Tror at Triumph'en står øverst nå, men det er før snøen er borte og jeg kan prøve kjøre dem. Men jeg må jo eventuelt selge min også, så det er ikke noe som skjer før mai / juni :)