Det hadde vært artig å være med.

Vi kan jo muligens si at seminardelen er til salg for noen som vil presentere, vise en gjeng MC-entusiaster sitt ypperlige MC-produkt..AJ skrev: Utfordringen er seminar-delen...![]()
Har noe med prisen å gjøre, om jeg har forstått det rett... Men dette kan helt sikkert Godtvoksen si mer om...Dexter skrev:Hva er det med denne seminar-delen egentlig...? MÅ det være noe? Jeg synes beinstrekk-seminar er en glimrende idè før Godtvoksen skal ha danseoppvisning på kvelden
Si meg trekker du deg fra ditt seminar om hovedavtalen?Dexter skrev:Hva er det med denne seminar-delen egentlig...? MÅ det være noe? Jeg synes beinstrekk-seminar er en glimrende idè før Godtvoksen skal ha danseoppvisning på kvelden
Regner jo med at du får et fagforbund til å sponse treffet med et slikt foredrag...Dexter skrev:Nei for all del, om noen gidder å høre så kan jeg snakke jegMen det er helt sikkert andre temaer som er mye mer interessante enn dette da
Tar jeg ikke helt feil så var det vel deg AJ, som mente at du hadde sett i prisene på nettet at det var rimligere når en hadde et seminar. Jeg tror det var grunnen til at du foreslo en seminardel. Jeg har ikke kontrollert det, og det skal ikke ha noe å bety for det tilbudet vi har fått..:-)AJ skrev:Har noe med prisen å gjøre, om jeg har forstått det rett... Men dette kan helt sikkert Godtvoksen si mer om...Dexter skrev:Hva er det med denne seminar-delen egentlig...? MÅ det være noe? Jeg synes beinstrekk-seminar er en glimrende idè før Godtvoksen skal ha danseoppvisning på kvelden
Hvis dette tilbudet ikke stiller krav (i mangel av noe bedre ord...) om at bookingen bestilles som et seminar så er det bare å droppe "seminaret" for min del...Godtvoksen skrev:
Uansett jo mer jeg tenker over dette tilbudet så er det et veldig godt tilbud:
2 overnattinger m/frokost inkl. to retters middag i et helt nytt og storslott ferieparadis for kun kr. 1395,- pr.person er bare BILLIG..:-) Her bør virkelig flere slå til. Billigere sommer-weekend med topp standard på Sørlandet skal dere lete lenge etter..:-)
Det har i alle fall ikke vært noe samtale/drøftings-tema mellom UT og Farsundresort. Uansett de to timene kan jo stå ledige så lenge, og så ser vi hva en kan finne på. Det er jo god tid til vi skal ha treffet. Jeg gleder meg uansett..AJ skrev:
Men det opereres altså med to prislister - en for Ferie/fritid - Priser 2010 og en for Kurs/Konferanse - Priser 2010, iflg. denne siden:
http://www.farsundresort.no/priser/category148.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Det blir vel noe av...AJ skrev:Høres veldig bra ut! Og jada! Jeg håper det blir noe av ...
Du må orientere din familie om at:Globe skrev:Jeg skal bekrefte/avkrefte så snart vi har bestemt oss for dato tur/retur "sol-strand-smøre-badeland".