Og med MCsiden.no "all over the place"Elruts84 skrev: 28 feb 2021, 23:06 Fikk montert opp det nye 75” Samsung TVen jeg kjøpte i dag.
Elruts

Fantastisk

Gratulere så mye

Og med MCsiden.no "all over the place"Elruts84 skrev: 28 feb 2021, 23:06 Fikk montert opp det nye 75” Samsung TVen jeg kjøpte i dag.
Elruts
Hehe..Klart det..
Ja, da er Metrovac Blaster'n henter og returlapp skrevet ut.AJ skrev: 26 feb 2021, 15:38Aahh...!
Litt kjapt ute der uten den vanlige prissjekken før kjøp...
Blir alltid litt irritert på meg sjøl når jeg snyter meg selv for et godt kjøp pga. hastverk.
Uansett så har man sikret seg returlapp og 30 dagers returrett.
Det virker nesten for tilfeldig at en hel gjeng fra Mc siden klikker rundt etter Metrovac så går prisene oppAJ skrev: 02 mar 2021, 12:35Ja, da er Metrovac Blaster'n henter og returlapp skrevet ut.AJ skrev: 26 feb 2021, 15:38Aahh...!
Blir alltid litt irritert på meg sjøl når jeg snyter meg selv for et godt kjøp pga. hastverk.
Meeen... jeg tror nok jeg kommer til å beholde denne siden jeg sjekket prisene på nett i dag og fant ingen lavere priser her i Norge enn det jeg betaler for denne, nemlig kr. 1690 fritt levert.
Tilbudet på Garasjetid.no fikk plutselig en helt annen pris...
De hadde et tidsbegrenset tilbud på elektriske dingser som gikk ut på søndag.Audi Mannen skrev: 02 mar 2021, 15:07Det virker nesten for tilfeldig at en hel gjeng fra Mc siden klikker rundt etter Metrovac så går prisene oppAJ skrev: 02 mar 2021, 12:35Ja, da er Metrovac Blaster'n henter og returlapp skrevet ut.AJ skrev: 26 feb 2021, 15:38Aahh...!
Meeen... jeg tror nok jeg kommer til å beholde denne siden jeg sjekket prisene på nett i dag og fant ingen lavere priser her i Norge enn det jeg betaler for denne, nemlig kr. 1690 fritt levert.
Tilbudet på Garasjetid.no fikk plutselig en helt annen pris.... Kan det være tilfeldig eller er det noen "smarte Cookies" ute og søker? Jeg bare spør.......
En hel horde mc tullinger som snart skal ut av dvale driver prisene i taket![]()
Har litt motsatt erfaring med Ryanair. Når sjekke pris på litauisk nettsiden deres så prisen er altid minimum +5 euroer. Norvegian har omtrent samme pris med liten valuta omregning.Domino skrev: 03 mar 2021, 08:15 Noen hevder også at det lønner seg å bruke VPN når man booker flybilletter, fordi mange selskaper priser flybilletter etter hvilket land kunden bor i. Og i Norge har vi jo generelt god betalingsevne og-vilje.