mer HMMMMMM , ny vinter i går etter ei uke med regn og annet skitvær....

mer HMMMMMM , ny vinter i går etter ei uke med regn og annet skitvær....
Er ikke den Jawaen totakter, med oljeblanding i bensinen?FredrikE24 skrev: 07 mar 2021, 19:09 ... Så gikk jeg i boden og trilla ut Jawaen, som ikke hadde vært fyra ved vintersesongslutt ifjor. Fyra på første tråkket. Dette med gammel bensin er jo bare tull :)
Jepperik m skrev: 08 mar 2021, 16:02Er ikke den Jawaen totakter, med oljeblanding i bensinen?FredrikE24 skrev: 07 mar 2021, 19:09 ... Så gikk jeg i boden og trilla ut Jawaen, som ikke hadde vært fyra ved vintersesongslutt ifjor. Fyra på første tråkket. Dette med gammel bensin er jo bare tull :)
Må blande med Motul si, da holder kompen lenger, mindre drit som sviver rundtFredrikE24 skrev: 08 mar 2021, 20:32 Årets første tur på sykkel på jobb idag. Jeg hadde glemt hvor mye det svir i fjeset selv i få minusgrader. Forstår ikke at jeg hæla både 5, 6, 7, 8 og 10 minusgrader før. Blir ny runde i morgen med temmelig mye tøy i fjeset. Jawaen har til tross for relativt lettstartethet og middels prestasjoner utrolig dårlig kompresjon. Går ikke på høyre sylinder første minuttene før den får litt lunk![]()
Stod lenge å lurte på å ta ut sykkelen, det var fint på Sunnmøre i dag! Men det ble med tanken.Subsea79 skrev: 13 mar 2021, 15:07 Da var sesongen i gang for meg! Tror dog det kan bli en stund til tur nr. 2