Koronaviruset - covid-19 - bekymret for 2024 sesongen?
Re: Koronaviruset - covid-19 - bekymret for 2021 sesongen?
Hva slags kvinneguiden-tråd har dette blitt 

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Skal gi deg et tips.Domino skrev: 04 mar 2021, 14:23 Jeg har prøvd forskjellig for å holde vekta på et vettig nivå, og jeg har landet på periodisk faste. Da kan jeg bruke det som mitt faste spisemønster (med enkelte unntak i festlig lag) og slipper noen "slankeprosjekt" som medfører stadige utskiftinger av garderoben.
Ta vare på klærne du har vokst ut av. Da har du klær som passer når du eser ut igjen. Og virsa versa

Du kal ikke kimse av kvinneguiden!! Der finner du svar på ALT! Ikke nødvendigvis korrekte svar... men der har de svaret på alt mellom himmel og jord!

I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.
I'm sorry, but that's just the way I am.
- Bjerknez
- Kontakt:
Hva er kvinneguiden?
Har du aldri Googlet noe?

- Bjerknez
- Kontakt:
Ja, da kommer dem første rapportene om uheldige bivirkninger og dødsfall fra en av vaksinene. Ser ut til at min tidligere skepsis blir styrket.
Glad jeg ikke stilte meg «først i køen».
Du stiller deg heller først i køen for å få sykdommen?Bjerknez skrev: 11 mar 2021, 13:31 Ja, da kommer dem første rapportene om uheldige bivirkninger og dødsfall fra en av vaksinene. Ser ut til at min tidligere skepsis blir styrket.
- Bjerknez
- Kontakt:
Jeg har større tro på at jeg klarer meg gjennom en slik sykdom (hvis jeg skulle få den) enn at jeg blir syk av bivirkninger. Så ja, jeg satser på magefølelsen. Den har reddet meg så langt.
-
- Motorsykkelen din: Hornet 600/900/Ducati 1198S/KTM SA 1290
Ser på snø som den største utfordringen for sesongen. Denne gangen traff værmeldingen bra, den gjør ikke alltid det selv om de som varsler været har fem års utdannelse med en mastergrad og gjerne en doktorgrad. Eksperter på covid 19 visste ikke hva dette var for noe for ett år siden.
Det er åpenbart mange forskjellige interesser blant både folk og nasjoner på hvordan dette skal håndteres. Ikke minst er det forskjellige økonomiske interesser på alle kanter. Er personlig litt enig med Bjerknez, gla jeg ikke står først i køen for vaksine. Ser på situasjonen som jeg gjorde for 12 måneder siden, hold avstand og begrens dine kontakter til et minimum tenk hygiene. Men MC og Norgesferie er planen
Det er åpenbart mange forskjellige interesser blant både folk og nasjoner på hvordan dette skal håndteres. Ikke minst er det forskjellige økonomiske interesser på alle kanter. Er personlig litt enig med Bjerknez, gla jeg ikke står først i køen for vaksine. Ser på situasjonen som jeg gjorde for 12 måneder siden, hold avstand og begrens dine kontakter til et minimum tenk hygiene. Men MC og Norgesferie er planen
- Bjerknez
- Kontakt:
Pistoneros skrev: 11 mar 2021, 14:41 Ser på snø som den største utfordringen for sesongen. Denne gangen traff værmeldingen bra, den gjør ikke alltid det selv om de som varsler været har fem års utdannelse med en mastergrad og gjerne en doktorgrad. Eksperter på covid 19 visste ikke hva dette var for noe for ett år siden.
Det er åpenbart mange forskjellige interesser blant både folk og nasjoner på hvordan dette skal håndteres. Ikke minst er det forskjellige økonomiske interesser på alle kanter. Er personlig litt enig med Bjerknez, gla jeg ikke står først i køen for vaksine. Ser på situasjonen som jeg gjorde for 12 måneder siden, hold avstand og begrens dine kontakter til et minimum tenk hygiene. Men MC og Norgesferie er planen![]()

- Bjerknez
- Kontakt:
Ingen skal komme og fortelle meg at det ikke er økonomiske interesser for dem som produserer og finner opp ny vaksine. Dette MÅ delvis gå på bekostning av noe. Jeg sier ikke at det er "livsfarlig" og ta denne vaksinen, men det er såpass med bivirkninger rundt om at jeg heller satser på og bruke fornuften med god hygiene etc.
At gamle og de i faresonen bør ta den er jeg dog enig i. For DEM er det nok trolig farligere og la være.
At gamle og de i faresonen bør ta den er jeg dog enig i. For DEM er det nok trolig farligere og la være.
Nå er det vel ikke de unge sterke og raske som stryker med av bivirkniner heller da...
- Bjerknez
- Kontakt:
Sikkert ikke, og det er nettopp hovedgrunnen til at jeg avventer vaksine hvis jeg ble spurt. Det er nok ikke de sterke og raske som lider mest av corona viruset heller. Hvis man er uheldig og får det.pekle skrev: 11 mar 2021, 15:05 Nå er det vel ikke de unge sterke og raske som stryker med av bivirkniner heller da...
- oivindg
- Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
Klart at disse vaksinene er hastet gjennom utvikling og har begrensede tester. Å ta dem i bruk er en vurdering av risiko og effekt i forhold til å ikke ta dem i bruk. Helt naturlig når vi har en pandemi. Går ikke an å komme unna noe sånt uten at noen får lide eller stryker med.
Nå skal det sies at det ikke er konkludert med at tilfellene av blodpropp skyldes vaksine. Det er foreløpig ikke påvist en sammenheng, men de har stoppet bruken av vaksinen fra AstraZeneca mens de undersøker, for å være på den sikre siden.
Nå skal det sies at det ikke er konkludert med at tilfellene av blodpropp skyldes vaksine. Det er foreløpig ikke påvist en sammenheng, men de har stoppet bruken av vaksinen fra AstraZeneca mens de undersøker, for å være på den sikre siden.