Sesongstart

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Sesongstart

Legg inn av Intruder »

k3nt_ skrev:
AJ skrev: Skal kunne la seg gjøre å møtes både der og andre steder i nærheten, også her på Hadeland, en snau times kjøring fra Oslo. :janikk
Snakket med muttern i dag som bor i det snøhølet og da blir ikke treffet før uti Mai. Ikke for å sprekke boblen eller være ufin, men der snør det jo bare der :bananas:
"Ikke hør på hva mora di sier,Jens,mora di er ei ku !"sang Ole Paus en gang... :sorry :notlistening
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Godtvoksen skrev:Nå er det VÅR snart sommer - det feies i veien vår i dag.... :bananas :bananas

Bilde

Vårtegn.....vårtegn!!...så absolutt :D

Hmmm...her må jeg nok fortsatt kombinere disse for samme effekt...lokalt, utenfor huset hjemme:

BildeBilde

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

:lol :mk Ser at ditt håndholdte snøryddeutstyr er pent brukt ! :thumleft :D
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev:Vårtegn.....vårtegn!!...så absolutt :D
Ja - nå er det nøyaktig 14 dager siden jeg tok ut MC'n fra vinterlagring, og nederst i svingen som du ser i bildet - lå det noe snøslaps...

Håper kongvinter snart slipper taket oppe hos deg også..

Forstørret bilde noe, slik at dere kan se naboens påskeliljer i krukka til høyre... ;e

Bilde

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Tusen takk for den.....jeg skal nok få tatt et slikt bilde herifra også...må bare på Plantasjen først ;e

....men, når det er sagt....så tror jeg sannerligen jeg skal få tatt meg en liiiiiiiten tur i dag. Forumist Jolly Jumper har trua med at han skal starte mc-sesongen før meg, mens jeg er på påskeferie.....jeg har en plan om å kjøre hjem til ham i ettermiddag, bare for å få lagt den ballen død!! ;e

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Globe skrev:Tusen takk for den.....jeg skal nok få tatt et slikt bilde herifra også...må bare på Plantasjen først ;e

....men, når det er sagt....så tror jeg sannerligen jeg skal få tatt meg en liiiiiiiten tur i dag. Forumist Jolly Jumper har trua med at han skal starte mc-sesongen før meg, mens jeg er på påskeferie.....jeg har en plan om å kjøre hjem til ham i ettermiddag, bare for å få lagt den ballen død!! ;e
Tror vi ikke før vi får se det :erte
:knegg

:mk

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Jeg venter i spenning... :mk
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

hmmm... :mk

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Det ble en tur ja...en relativt kort en :)...fikk ikke brukt de nye "highwaypegs" for å si det sånn ;e

Sønnen ble også med, bare for å understreke for Jolly Jumper at sesongen 2010 har startet. :\m/:

Blir nok over påske før det blir "milsluking"...men.....jeg har vært på tur i dag og dermed er sesongen 2010 i gang også for meg, her i trøndelagen:

[album]202[/album]
Bildet er tatt utenfor hos Jolly Jumper
(Klikk på bilde for større versjon)

For den observante titter, så hadde jeg en liiiiiten utfordring når jeg skulle kjøre hjem, foran meg står en garasje, så her måtte det "rygges" :scratch :D

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Gratulerer med sesongstart! Ser ut til at du hadde en og annen utfordring, ja... synes det ser som at det er is og snø overalt rundt deg, jeg :eh

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

He he...Jolly Jumper bor innerst i en blindgate, så der samles det endel snø i løpet av en vinter :)

Brukeravatar
bm
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

I dag kjørte jeg bak en MC med full tur opp pakning, sesongen er definitivt i gang her vest :-)
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Nu er Il Tempo Petit nybadet og har fått ny pyjamas. Hentet sykkelen fra vinterlagringen i dag, og hun startet på første forsøk. Hadde bare litt problem med sidestøttebryteren, som hang litt på. Da jeg parkerte for vinteren bare vasket jeg og fylte tanken full, koblet fra batteriet og sprayet hele sykkelen med noe spray jeg har.
Det er herlig å være på veien igjen, det ble seks dager tidligere i år enn i fjor. :mc7

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev: ....jeg har vært på tur i dag og dermed er sesongen 2010 i gang også for meg, her i trøndelagen:

[album]202[/album]

Velkommen til 2010-sesongen.... :thumleft

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Gammelgutt skrev:Nu er Il Tempo Petit nybadet og har fått ny pyjamas. Hentet sykkelen fra vinterlagringen i dag, og hun startet på første forsøk. Hadde bare litt problem med sidestøttebryteren, som hang litt på. Da jeg parkerte for vinteren bare vasket jeg og fylte tanken full, koblet fra batteriet og sprayet hele sykkelen med noe spray jeg har.
Det er herlig å være på veien igjen, det ble seks dager tidligere i år enn i fjor. :mc7
Se her du - velkommen på veien... :thumleft

Svar