Her ser jeg et potensiale for nye prosjekt i furtebua di Ove. Om du utvikler og setter i produksjon en trådløs vedlikeholdslader for bil og motorsykler, så tror jeg du kunne ha et suksessprodukt. Kanskje du også måtte bygge på furtebua og ansette et par stykker til ogsåBjerknez skrev:Det virker som om kjellv så absolutt vet hva han snakker om når det kommer til test av batteri, så der kan jeg ikke bidra med stort tror jeg, men kanskje en trådløs overvåking av batteriet hadde vært noe kjellv? Hvis sykkelen står lagret ett sted som har WiFi dekning så kan du holde oversikt over spenningen på batteriet via app etc. Samt evt. temperatur.
Men jeg regner med at sykkelen din blir lagret i varme lokaler (på jobb) hvor du uansett daglig kan sjekke tilstanden manuelt kanskje? Da er jo ikke en slik funksjon like nyttig selvsagt :)
Jeg er usikker på om det blir noe Moldetur på meg i år og blir det det så tar jeg evt. fly opp og blir en langhelg (jazzhelgen). Men jeg regner vel med at situasjonen vi nå er i ikke akkurat trigger til å rave gatelangs på Jazzfestivalen. Men vi får se hvordan tilstanden er i juli. Men slik det ser ut nå lover det ikke godt.

Jazzfestivalen 2021 er under planlegging har jeg sett, men om det blir noe stort arrangement er vel tvilsomt. Det blir vel omtrent som i fjor antar jeg, altså nesten forbigått i stillhet..
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk