Da var jeg og hentet en ny vinylplatebørste, som jeg bestilte for noen dager siden fra England.
Nærmere bestemt en ZEN Goat Hair Vinyl Record Cleaning Brush, som jeg nå er i ferd med å teste ut på et par gamle skiver fra tidlig syttitall og som jeg har spilt "en milion" ganger på forskjellige platespillere med ymse pick-up kvaliteter.
Mao. har disse paltene fått "kjørt seg", blitt litt smått slitne og påført seg en del knitring i løpet av disse årene.
Men du verden for en fornyelse og foryngelse disse to platene har fått etter noen få snurringer med forsiktig børsting med en nye Monolithaudio børsten

!
Platene høres faktisk ut som er er helt nye, med kun en sjelden knitrelyd her og der.
Krystallklar god gammaldags analog, helt fantastisk, faktisk!
Så denne "trylle"børsten anbefaler jeg mer enn gjerne

.
Nå ble det veldig mye bedre å høre på de gamle vinylplatene.
Så nå er det bare å gå på ny oppdagelsesferd i egen samling og ganske sikkert også gjøre flere vinylkjøp i tida framover

.
Dette er den magiske børsten, laget av eik og gjeitehår - Made in EU - mest sannsynlig Romania, som er det fremste industrilavkostlandet i Europa:
monolith2.JPG
Mye tyder på at dette er den beste og billigste lydforbedringsutstyret jeg noengang har kjøpt til steroeanlegget mitt

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.