Gjerne også en anbefaling til god kjøreskole i Kristiansand

Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
Høres jo forsåvidt overkommelig utcannon skrev:Lappen 20-30 tusen. Kjøreutstyr 20 tusen, eller noe billigere brukt.
Kjøreutstyr: hjelm, hansker, støvler, ryggskinne, jakke, bukse.
Alt unntatt hjelm, tenker jeg. Og hjelmen skal føles trang i starten. Så kjøp litt mindre enn du syns er behagelig.Christian.johnsen skrev: 29 mar 2021, 08:15
Hva vil du si er trygt å kjøpe brukt?
Mange takkniko skrev:Alt unntatt hjelm, tenker jeg. Og hjelmen skal føles trang i starten. Så kjøp litt mindre enn du syns er behagelig.Christian.johnsen skrev: 29 mar 2021, 08:15
Hva vil du si er trygt å kjøpe brukt?
Mest kjøring for kjøringens del, muligens noen lengre turer, ikke bane og ikke offroadFredrikE24 skrev:Så må man vurdere hva du har lyst til å bruke MC til, så kan man komme med mer spesifikke råd rundt utrustning!
Ah, biltema er brukames til noe altsåerik m skrev:Alternativ til å kjøpe brukte klær er Biltema. Denne dressen koster under 2.000 og ryggskinna er L2, og den har de riktige godkjenningene (EN 1621-). Grei og billig inngangsbilett, og så har du mer kroner til en skikkelig bra hjelm.
https://www.biltema.no/bil---mc/mc/mc-k ... 2000043603
Tror desverre ikke jeg har noen å kjøre med nei, skal høre litt med noen bekjente ellers kommer jeg tilbake hit jaAtrox skrev:Har du noen å øvelseskjøre med? Evt. hør om noen her kan være med deg. Mengdetrening kan få ned antall kjøretimer en god del.
Skal du kjøre hver dag? En gang i uka? Skal du kjøre i regn?Christian.johnsen skrev: 29 mar 2021, 16:01Mest kjøring for kjøringens del, muligens noen lengre turer, ikke bane og ikke offroadFredrikE24 skrev:Så må man vurdere hva du har lyst til å bruke MC til, så kan man komme med mer spesifikke råd rundt utrustning!