Jeg rakk ikke å se på klokka.. Men det var nok ikke mange minuttene neiZZR-Erling skrev:Hvor fort spiste du middag? :)kjellv skrev: 26 mar 2021, 20:01 Takk igjen alle for gratulasjoner.
På tampen av arbeidsdagen i dag kom en ny R1250GS og parkerte utenfor hos ApexMC, og inn kom vårt forummedlem Tomkrn overraskende på hyggelig visitt. Han var på jakt etter nye hansker. Det tok litt tid før jeg klarte å koble at det var han som kom, men ny R1250GS kjørt av en som snakket umiskjennelig "gossing" gjorde at jeg måtte spørre. Trivelig kar dette, vi har utvekslet telefonnumre og skal nok prøve å holde kontakten. Takk for visitten Tom![]()
Det ble i kveld en uventet mulighet for en liten tur igjen. Helt på sparket, da andre planer i heimen var avlyst og temperaturen var over 10 grader mens jeg spiste middag. Det ble en runde på ca 1,5 timer non-stop. Herlig følelse, hadde jeg ikke allerede vært hjemme igjen så hadde nok turen blitt ennå lengre. Det var en god følelse å kjenne at kneet ikke var plagsomt i det hele tatt, med FJRen begynte nemlig kneet å krangle allerede etter første halvtimen og behov for pauser var påtrengende etter en time. Men det er ikke slik med denne sykkelen kjennes det ut som.
Sykkelen oppleves helt fantastisk å kjøre. Mye telehiv på fylkesveiene, det takler den utmerket. Kjørte også en strekning på 5-6 km grusvei av varierende kvalitet, med både svinger, dype hull, telehiv og bløte spor. Det er bare å slappe av i hendene og la sykkelen gjøre det den kan best, så går dette som en lek.
Det ble ingen pauser på turen, derfor heller ingen bilder.

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk