Da er det september, det begynner å bli kjølig om nettene, uten at nattefrost har slått til helt enda, men det er vel ikke lenge før, her oppe i Vinje. Og for å sikre julemiddagen til folk fjærn som nær, så må jeg prioritere fjellskoene mye fremover, så må jo jeg bare innse at MC-sessongen er på hell for min del, men håper selvfølgelig jeg kan lure meg til en omveg hjem fra jobb, eller en liten ettermiddagstur iblandt

Har vel alltid likt motorsykkel, og tok lappen på bil og mc parallelt i -91. Men gjorde meg avhengig av bil, og det skulle ta 25år(!) før jeg fikk ræven i gir og handlet meg MC. Da jeg begynte å sondere markede, så vurderte jeg mye rart på finn.no, men var kun å prøvekjørte en Tracer før jeg prøvde denne K1300R'en som jeg kjøpte på stedet. Da var jeg ikke i TVIL, og har aldri angret ett sekund!

Det prates og menes mye om nybegynnersykkler..... Vet ikke helt jeg.... syns det har vært helt supert å begynne på en sykkel som jeg har såpass respekt for og som jeg vet jeg ikke klarer å utnytte til det fulle. Men opplever den som forutsigbar og trygg å kjøre på (så lenge jeg roer ned når

I fjor fikk jeg 11000km, og i år ligger det an til ca det samme. bortsett ifra én helgetur til et Rally-cross stevne i Sverige, har det kunn blitt dags- og ettermiddagsturer i området, men da er det jo veldig greit å bo så sentralt at det er like langt til Oslo, Bergen, Kristiansand og Stavanger og ikke minst midt i smørøyet av supre MC-veger. Som utvandret Bergenser gjør det jo ikke noe at det virker som det alltid er tørt (selv om det nå er meldt regn hele uken

Så får jeg bare håpe det blir noen fine kveldsturer utover høsten.