Eller forrige helg, når løpet gikk?oivindg skrev: 11 apr 2021, 19:31 Rå start på Oliveira i går! Og et nytt jevnt løp. Spennende til siste sving. Utrolig gøy å se så langt i år.

Eller forrige helg, når løpet gikk?oivindg skrev: 11 apr 2021, 19:31 Rå start på Oliveira i går! Og et nytt jevnt løp. Spennende til siste sving. Utrolig gøy å se så langt i år.
Ha-ha! Det er det fine med å ha den nye løsningen fra Altibox. Klarer ikke å holde oversikt om jeg ser direkte eller opptak.
Beklager! Det var ikke meningen å skremme dere. Jeg skal passe bedre på hva jeg skriver i framtida, så det ikke er noen som får slag før sesongen er i gang. :)Domino skrev: 12 apr 2021, 08:26 Min første tanke var "var det Moto GP i helga!?!?". Jeg trodde ikke det var før neste helg... Heldigvis hadde jeg rett. Men jeg skvatt et øyeblikk!
Me too, bladde som gal i programoversikten på Altibox i håp om at kom reprise samtidig som paranoid forsøkte å unngå og se resultatetDomino skrev: 12 apr 2021, 08:26 Min første tanke var "var det Moto GP i helga!?!?". Jeg trodde ikke det var før neste helg... Heldigvis hadde jeg rett. Men jeg skvatt et øyeblikk!
Fort gjort.oivindg skrev: 12 apr 2021, 09:12Beklager! Det var ikke meningen å skremme dere. Jeg skal passe bedre på hva jeg skriver i framtida, så det ikke er noen som får slag før sesongen er i gang. :)Domino skrev: 12 apr 2021, 08:26 Min første tanke var "var det Moto GP i helga!?!?". Jeg trodde ikke det var før neste helg... Heldigvis hadde jeg rett. Men jeg skvatt et øyeblikk!
Sant det. Men han kjører Ducati, og det er ikke så overraskende at de er startraske. KTM, derimot ...
Synes det er veldig "rart" at de andre merkene ikke klarer å kappe innpå forspranget i fartsressurser som Ducati leverer. Det er jo ikke første året , syns faktisk det er enda råere forskjell i år...simpson skrev: 12 apr 2021, 12:14 De har fått bra fart på KTM i år, ingen tvil om det.
Men farten de har på Ducatiene er jo helt vill. Du ser hvordan de rett og slett parkerer de andre syklene på langsidene.
Var innom Portimao for noen år siden - desverre så var det minimalt med aktivitet akkurat da . men til gjengjeld så var varmen tilstedeværende og etter ei lita stund så måtte jeg bare rømme - Doha er nok varmere men den høsten så klokka bilen inn 35 gr på morran i Portimao og varmere skulle det bli. Håper på tur dit ned i september etter treffet vårt - og kanskje det kalffer med et eller annet moto GP arr i høst.WikingTnT skrev: 12 apr 2021, 12:26 Blir veldig interessant å følge på den mer tekniske berg og dal-banen i Portugal![]()
Blir spennende å se på andre baner, ja. Suzuki ser også ut til å ha god fart i svingene, kanskje enda bedre enn Yamaha i krappe svinger?cannon skrev: 12 apr 2021, 12:34 Det er jo Yamaha som vinner, og "forspranget" fordeler seg mellom rett fram og sving. Det å få en sykkel til å fungere optimalt "rett fram" og i sving er en velkjent utfordring, i alle nivåer av roadracing.
(Og ja, jeg kjører racing med R1 selv, så ikke helt habil her...![]()
I år har Yamaha 2 seiere med to forskjellige førere.cannon skrev: 12 apr 2021, 12:34 Det er jo Yamaha som vinner, og "forspranget" fordeler seg mellom rett fram og sving. Det å få en sykkel til å fungere optimalt "rett fram" og i sving er en velkjent utfordring, i alle nivåer av roadracing.
(Og ja, jeg kjører racing med R1 selv, så ikke helt habil her...
For meg ser det ut som Yamaha har fått til mye bra siden i fjor, og de har solide førere. Men, det er tidlig i sesongen, og andre baner vil sikkert gi andre resultater.