


Takk for svar! Da prøver jeg meg på detdypen skrev: 13 apr 2021, 23:11 Hvis det er en eldre sykkel med en del km på baken ville jeg brukt 0,17 og passe motstand er ikke lenger 0,17Når mutter er strammet skal det være 0,17 ... Du kan jo kontrollmåle med 0,16 og 0,18 Lykke til
![]()
Sykkelen stod over natten, så ble målt mens den var kald :)
Det er for versjonen med 4 sylindre tror jeg, og min har bare 2, så litt usikker på om det er for samme sykkel?cannon skrev: 14 apr 2021, 14:08 Servicemanualen fra Kawa for 1979 KZ400. Nederst på side 16:
In 0,1-0,2 mm
Ex 0,15 til 0,25mm
https://www.manualslib.com/manual/84925 ... =16#manual
Ok. Beklager den. Viktig at du finner frem til riktige data for din sykkel før du justerer noe mer.Veltepetter skrev: 14 apr 2021, 20:38Det er for versjonen med 4 sylindre tror jeg, og min har bare 2, så litt usikker på om det er for samme sykkel?cannon skrev: 14 apr 2021, 14:08 Servicemanualen fra Kawa for 1979 KZ400. Nederst på side 16:
In 0,1-0,2 mm
Ex 0,15 til 0,25mm
https://www.manualslib.com/manual/84925 ... =16#manual![]()
Er 1979 modell. Ser ut som om klareringen jeg justerte med stemmer overens med det jeg fant her http://www.kz400.com/TechnicaltipsFrameset.html . Så mulig det er jeg som har gjort feil et annet sted i prosessen. Får prøve meg en gang tilKjellrf skrev: 15 apr 2021, 18:52 Hvilken årsmodell er motoren?
Varierende klaringer på forskjellige årsmodeller.
Tekniske data for 76-modellen:
http://kz400.com/Technicaldata%20bilder/6.jpg