Nei men har nå bestilt ABS ringer fra 990SMT, ser ut som foran skal funke ref bilde 890 høyre og 990 venstre, bak har jeg gamblet litt mer men krysser fingrene. Fått hjelp av #oivindg til spacere så skiva bak (etter planen) kommer i riktig posisjoncannon skrev: 16 apr 2021, 10:02Har du rukket å prøve uten ABS-ring foran? Sykkelen vil kanskje fungere, eller kanskje den går i nødmodus? Du får ganske sikkert en feilkode. Hvis sykkelen er ny nok så tror jeg du må på verksted for å få nullet ut den koden. Slik er det på Yamaha, og jeg tror det er generelle krav som ble innført i løpet av de siste årene (2017?).pingvin skrev: 09 apr 2021, 20:11 Tror får ta en runde med de gamle Superduke felgene, må få laget 10mm spacer bak til skiva og sjekke om sykkelen fungerer uten ABS skiver foran, de passet rett på men skivene er ikke ombyttbare. Er digg å ha 2 felgsett så slipper slike avveininger...

ABS ringene koster ca 1.000,- så worst case 1000kr i dass men felger til 20.000,- så verdt et forsøk...