Men det er smak og behag.
Siden du ser på ny/ nyere sykkel ville jeg også tenkt på avstand til forhandler av sykkelen du velger. Greit å ikke måtte kjøre altfor langt med tanke på servicer etc.
Er skikkelig tøff i de fargene og Honda lyktes veldig bra med å lage et smekkert design, mindre klumpete enn konkurrentenexavi0n skrev: 22 apr 2021, 09:23 Må si at den honda africa twin i de fargene til den du linket over er dritfin
Inne på noe der, selv en "fair weather rider", regner det blir jeg hjemmeSilverSmurfer skrev: 22 apr 2021, 11:44 Vindskjerm spørsmålet er vel egentlig ganske enkelt, hvis du er typen som planlegger en helgetur, ser faren for regnvær men gir faen og kjører allikevel, så bør du absolutt ha en. Det er gull i dårlig vær. Men hvis du ser regnfaren og utsetter turen til neste helg, så trenger du den strengt talt ikke.
Og jo lengre turen blir, større er faren for at været vil variere underveis.
Haha, ja dette ser bare å forferdelig fælt ut. Blir som å montere takboks på en Ferarri.pingvin skrev: 23 apr 2021, 07:42Inne på noe der, selv en "fair weather rider", regner det blir jeg hjemmeSilverSmurfer skrev: 22 apr 2021, 11:44 Vindskjerm spørsmålet er vel egentlig ganske enkelt, hvis du er typen som planlegger en helgetur, ser faren for regnvær men gir faen og kjører allikevel, så bør du absolutt ha en. Det er gull i dårlig vær. Men hvis du ser regnfaren og utsetter turen til neste helg, så trenger du den strengt talt ikke.
Og jo lengre turen blir, større er faren for at været vil variere underveis.![]()
Det som absolutt IKKE er lov er å kjøpe nett liten naken sykkel og kline på låvedør, alltid en eller annen løk som presterer dette, heller ikke 790/890 Duke slipper unna. Sykkel burde bli inndratt umiddelbart![]()
![]()